כוכבי היוטיוב ומעריציהם בטורניר מותח של Call Of Duty . צילום: יונתן סיגמן

כוכבי היוטיוב ומעריציהם בטורניר מותח של Call Of Duty

חברת אסוס קיימה השבוע אירוע חגיגי במהלכו התקיים טורניר הגמר של המשחק Call of Duty: Black Ops 4. ארבעה יוטיוברים ישראלים מובילים התחרו אחד בשני לצד מעריציהם. אז מי ניצח?

באירוע חגיגי שנערך השבוע במרכז הגיימינג HYPE שבתל אביב, חברת ASUS ROG ישראל קיימה את טורניר הגמר של תחרות "ROG Calling for Duty" בו המשתתפים שיחקו במשחק Call of Duty: Black Ops 4, יחד עם ארבעה יוטיוברים ישראלים מובילים. אירוע הגמר חתם את התחרות שהתקיימה למשך כשלושה שבועות, במהלכה ארבעת היוטיוברים ShadowSkrops, QueeNiki, TopStrix ו –Xpiner הזמינו את מעריציהם לשתף את ה-Gameplay הטוב ביותר שלהם. כל אחד יוטיוברים בחר מעריץ אחד שיגיע להתחרות יחד איתו נגד שלושת צמדי היוטיוברים והמעריצים האחרים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אירוע יוטיוברים
 © צילום: יונתן סיגמן

אז מי היה הזוג המנצח? לאחר שלב הגמר המותח במיוחד, ניצחו ניצחון מוחץ היוטיובר ShadowSkrops יחד עם מעריצו אייל רוזין. השניים זכו כל אחד באוזניות גיימינג איכותיות מדגם ROG Strix Fusion 300.

אורית אשר, מנהלת שיווק ב- ASUS ROG אמרה כי "כמותג בינ"ל מוביל לחומרת גיימינג אנו מקפידים לייצר תחרויות, שיתופי פעולה ולהשתלב באירועים שונים על מנת לתמוך ולהעצים את קהילת הגיימרים המקומית", היא הוסיפה ש-"תחרות זו הינה אחת מיני פעילויות רבות שאנו יוזמים לקהילת הגיימרים במהלך כל השנה ואנו מזמינים את קהילת הגיימרים הישראלית להתעדכן בעמודים הרשמיים אודות אירועי גיימינג נוספים".

תגובות