פסטיבל הגיימרים Gamerz הגדול בארץ חוזר גם השנה. צילום: אוראל סברן

פסטיבל הגיימרים Gamerz הגדול בארץ חוזר גם השנה

פסטיבל הגיימרים Gamerz חוזר ויתקיים בפעם השנייה בחול המועד פסח, במתכונת דומה ומשופרת מהפעם הקודמת, שכוללת מספר הפתעות. כל הפרטים

לרוב כשחושבים על גיימרים ומשחקי מחשב, מדמיינים ילד ממושקף ומחוצ'קן שיושב בחדר חשוך ומשחק משחקי מחשב כל היום. תשכחו מהדימוי הזה. הגיימרים המקצועיים כיום, אלה המתחזקים עמודי יוטיויב ואינסטגרם עם מאות אלפי ומיליוני עוקבים, מתנהגים ומיוחסים כמו ספורטאים מוערצים, לא רק אלו שמשחקים Esports.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

פסטיבל Gamerz נולד מתוך הגידול המשמעותי הזה בפלח השוק שתופס תחום הגיימינג, שגלגל בשנת 2017 כ-108 מיליארד דולר (פי שניים מהוליווד!). הפסטיבל נחשף באירוע רשמי ביום שישי האחרון. נאמר שיכלול עמדות משחק רבות ומגוונות, שיכללו המון משחקים מוכרים, חדשים וכאלו שלא יצאו עדיין (Mortal Combat 11, לדוגמה). Gamerz יקיים את שמו ויהיה פסטיבל במלוא מובן המילה. יהיו גם יוטיוברים איתם תוכלו להצטלם או לקבל טיפים מקצועיים, במות מרכזיות עליהם ישחקו טובי הגיימרים והיוטיוברים בארץ, כולל מקום 1 ו-2 בארץ בפיפא!

© צילום: אוראל סברן

הפסטיבל יכלול עמדות של Xbox וPlayStation. בנוסף יהיו עמדות של התנסות בטכנולוגיה חדישה של HP ו-DELL שישיקו טכנולוגיות גיימרים חדשות. כוכבי רשת כמו בן קיסר, רחום וכוכבי המרתף גם יהיו! הגרלות ופרסים גדולים הם גם כמובן חלק בלתי נפרד מהעניין (טיסות לחו"ל ועוד הרבה).

פסטיבל הגיימרים הוא בהחלט משהו לצפות לו גם לאלה מאיתנו שפחות מתעניינים במשחקי מחשב, קל וחומר לאלה מאיתנו שמכורים למשחקי מחשב ומעריצים את היוטיוברים והגיימרים המקצועיים. בקיצור, יש לכם למה לצפות בפסח חוץ ממצות. הפסטיבל יעלה 99 ש"ח לכרטיס רגיל ו-139 ש"ח לכרטיס VIP הכולל מפגש אקסלוסיבי עם כוכבי רשת.

© צילום: אוראל סברן
תגובות