כל מה שצריך לדעת על פלייסטיישן 5. ערוץ היוטיוב של PLAYSTATION

כל מה שצריך לדעת על פלייסטיישן 5

מחכים כבר לקונסולה הבאה של סוני? אמש (ד') הושק המכשיר החדש וזה כל מה שאתם צריכים לדעת עליו!

אמש (ד') ב- 23:00 בערב שעון ישראל, סוני (SONY) הכריזה באופן רשמי על המחירים ומועד ההשקה של ה-PS5. מדובר ביום חג עבור חובבי הגיימינג ברחבי העולם, השקת קונסולה חדשה מתרחשת בערך כל 7 שנים לכן הציפייה סביב המפרט, העיצוב והמחיר החדש עצומה. הקונסולות החדשות יושקו בישראל ב-19 בנובמברמכירה המוקדמת תחל אצל המשווקים המורשים, ביניהם רשת בסט מובייל- מחיר המומלץ לצרכן עבור המהדורה הדיגיטלי 1999 ₪ו2449 ₪ עבור המהדורה עם נגן ה-Blu-Ray.

השינויים העיקריים שיכללו: עיצוב עתידני, חומרה, קונסולה עם מעבד חזק יותר – 8 ליבות המבוססות על ZEN2, קונסולה עם זיכרון SSD. ובעיקר עקב שני הגורמים הנ"ל הביצועים של הקונסולה ישפרו פלאים את זמן הטעינה של המשחק ומה שקורה בתוך המשחק. כל זאת יחד עם גרפיקה מתקדמת ותמיכה ב- RAY TRACING, סאונד משופר ואיכות צפייה עד 8K.

 

אנו נמצאים בתקופה מאתגרת בה נמצאים לרוב בבית ותחום הגיימינג תופס תאוצה ונמצא בעלייה מתמדת. ניתן לראות כי בשנה שעברה קונסולות PS4 ו XBOX היו בירידה משמעותית במכירות עקב ההכרזות על הקונסולות החדשות אך בעקבות השהייה הממושכת בבית חזרו להימכר בכמויות אדירות.

בנוסף למידע שסוני סיפקה לנו אתמול בהכרזה, סוני הציגה עוד מספר כותרים חדשים שיגיעו לקונסולה החדשה שלא הציגה אותם באירוע הקודם שהוצג בחודש יוני כמו: FF XVI HOGWARTS ,LEGACY ,COD ,COLD WAR ,DEATHLOOP ,SPIDERMAN

 



אחד המשחקים המעניינים שהוצג והצית התרגשות גדולה – GOD OF WAR RAGNAROK.
בנוסף למשחקים סוני הכריזה על מנוי PS PLUS חדש לקונסולה PS5 אשר כל מי שירכוש אותו יהיה זכאי לספריית משחקים ובנוסף להורדת משחקים חינמיים מדי חודש.
הסלוגן שסוני הולכת איתו בהשקה ההולכת וקרבה - PLAY HAS NO LIMITS.

כותב המאמר הוא סלבה בוצ'צקי, מנהל תחום גיימינג ברשת בסט מובייל

 

תגובות