הקנייה שתבטיח לכם קיץ שקט – קונסולות משחק. adobestock

הקנייה שתבטיח לכם קיץ שקט – קונסולות משחק

הקיץ כבר ממש כאן איתנו שוב, והשנה צפוי לנו קיץ רגיל ו"סטנדרטי", ללא בידודים וריחוקים חברתיים למיניהם. עבור הורים רבים מדובר גם בחזרתו של אחד האתגרים הגדולים ביותר של השנה – להצליח להעסיק את הילדים ובני הנוער שלנו לאורך חודשיים של חופש מוחלט עבורם, אך שגרת עבודה חיים רגילה לחלוטין עבורנו

בשיתוף עם ivory - מחשבים וסלולר

תוכן שיווקי

בעוד ישנן כמובן דרכים רבות, שונות, מגוונות ויצירתיות להעסיק את הילדים בקיץ, נרצה להציע כאן אפשרות יחסית פשוטה אשר מוכרת למרבית הילדים, ותגרום להם לא מעט אושר – קנית קונסולת משחקי ווידיאו. מדוע זהו הפתרון שיבטיח לכם קיץ שקט ונעים ברמת וודאות גבוהה יחסית ומהן קונסולות המשחק העיקריות בשוק כיום שכדאי להכיר?

מקור העניין והאטרקציה המושלמים לילדים, בני נוער ומבוגרים מכל הגילאים

נתחיל עם ה"למה" – למה לקנות דווקא קונסולת משחקים לילדים שלנו לקראת החופש הגדול, ולא אביזרים, מכשירים או כל דבר אחר אשר אולי יעסיק אותם?

ובכן, התשובה הפשוטה היא כי קונסולת משחק אחת של ימינו מספקת אלפי שעות של משחק והנאה צרופה, מה שזוכה לפופולאריות עצומה בקרב ילדים קטנים וגדולים, בני נוער וגם לא מעט אנשים בוגרים ומבוגרים. כלומר, גם אם יש לכם כמה ילדים בכמה גילאים הם כולם ייהנו מאותה הקונסולה, כמו גם אבא שלהם כאשר יחזור מהעבודה... התוצאה תהיה הרבה יותר שקט ושלווה בבית, לכולם.

קונסולת משחקים של ימינו גם מכילה מבחר רחב של משחקים מסוגים שונים ונבדלים, החל ממשחקי ספורט למיניהם דוגמת משחק הכדורגל "פיפ"א" המפורסם ועד למשחקי ריגול, בילוש, פנטזיה והרפתקאות אותם משחקים הילדים אונליין, יחד עם אנשים מכל רחבי העולם בזמן אמת. כך, המשחקים של קונסולות כמו סוני פלייסטיישן 4 או xbox one מאפשרים לילדים ובני נער לרכוש כישורים רבים ומתקדמים, ליצור קשרים והיכרויות עם ילדים ובני נוער בכל רחבי העולם ו"על הדרך" גם ללמוד אנגלית בצורה יעילה יחסית. בקיצור, לא מדובר רק בשעשוע ובידור נטו אלא גם במשהו שמציע ערך מוסף אמיתי.

הקונסולות של ימינו שכדאי להכיר

במידה ומעוניינים באמת לספק לילדים את המכשיר האולטימטיבי לקיץ הזה, את הקונסולה שתעניק להם את מגוון האפשרויות והעניין הרב ביותר, מומלץ להתמקד באחת משתי האפשרויות העיקריות המובילות כיום את עולם הגיימינג וקונסולות משחקי הווידיאו – 

הראשונה היא פלייסטיישן 4 של חברת סוני והשנייה היא המכשיר xbox one של חברת מייקרוסופט. 

שתי הקונסולות הללו הן מהמכשירים המתקדמים ביותר כיום בעולם המחשבים ומשחקי הווידיאו, ושתיהן מציעות את כל הפיצ'רים הרצויים שהוזכרו קודם, ברמה הגבוהה ביותר של גראפיקה ממוחשבת בימינו. הקונסולות הללו מאפשרות טווח רחב של משחקים, השתתפות במשחקים אונליין מסוגים שונים, העברה של מגוון סוגי מדיות שונות ועוד. בקיצור – במכשיר אחד מקבלים את כל החבילה, וזו חבילה שכאמור תהיה מעניינת ואטרקטיבית ביותר עבור כל הילדים בבית, בכל שכבות הגילאים. 

אם אתם רוצים קיץ שקט ונעים באמת, נסו להכניס לבית קונסולת משחקי ווידיאו. הן אתם והן הילדים לא תצטערו על כך...