אבדה לכם חיה? האתר החדש שיעזור לכם למצוא אותה. צילום: שניר סיגאוי

אבדה לכם חיה? האתר החדש שיעזור לכם למצוא אותה

איבדתם את חיית המחמד שלכם? מצאתם חיה ואתם לא יודעים לאיפה להביא אותה? ונמאס לכם לפרסם בפייסבוק כי אחרי חמש דקות זה כבר ישכח? יש פתרון

כולנו מכירים את ההרגשה לאבד חיה, בין אם החיה הייתה באמת שלכם או של חברים שלכם. זה מציק, כואב ומסורבל. לרוב, מפרסמים פוסט בפייסבוק או תולים שלטים, אך באמת? זה לא עובד. לכן, מה אפשר לעשות? IPets כאן בשביל זה.

עוד בערוץ דיגיטל של פרוגי:

הרעיון של איי פטס התחיל מזה ששני אנשים, יוגב אביטן ויעל חג'ג', דיברו על זה שכל יום אנשים מעלים לפייסבוק תמונות של כלבים וחתולים שאבדו, נמצאו או שנמסרו לאימוץ. מה קורה עם הפוסט לאחר מכן? נשכח כאילו לא היה. מה הם הציעו שאפשר לעשות? ליצור אתר שבו יהיה אפשר לעלות את התמונות האלה ואנשים יוכלו להיכנס אליו.

"יעל, לידור אביטן - אחי, ואני התחלנו לעבוד על פיתוח האתר, במהלך הפיתוח התחיל מבצע צוק איתן, ומכיוון שאנחנו תושבי הדרום המשכנו לעבוד על האתר במקלטים, השהיה במקלט גרמה לנו לעבוד מהר יותר על בניית האתר בגלל שראינו שבגלל המבצע הרבה חיות הלכו לאיבוד. זה היה חשוב לנו מאוד".

איך אנשים יכולים לצור קשר על מנת לפרסם שהחיה שברשותם נאבדה או לדווח על מציאת החיה?

"הדרך לפרסם אם איבדתם, מצאתם או שאתם רוצים למסור לאימוץ חיה, היא פשוטה מאוד. כל מה שצריך להרשם או להתחבר דרך הפייסבוק, ללחוץ על הוסף הודעה, למלא פרטים בחמישה שלבים. לאחר השליחה לפרסום הכל עובר בדיקה בשביל לבדוק שלא איזושהי מתיחה ואז ההודעה עולה לאתר".

מה הצפי שלך לעתיד?

"חוץ מהאתר יש לנו גם אפליקציה למשתמשי אנדרואיד ובימים אלו אנחנו גם עובדים על אפליקציה לאיפון, אך בגלל שהאתר עוד חדש לא חשבנו עדיין על התקדמות במעבר לזה בעתיד".

אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהוריד את האפליקציה שכרגע קיימת רק למשתמשי אנדוראיד!

 
תגובות