חדש ב-Amazon, גם אנחנו משפיעים על המחירים. צילום: פייסבוק

חדש ב-Amazon, גם אנחנו משפיעים על המחירים

אז איך זה עבד עד עכשיו? הלקוח נכנס לאתר, בחר מה שברצונו לקנות והזמין. הבעיה הייתה המחיר, שלמרות שרוב הזמן ידוע כמוזל, הוא מסוגל להיות אפילו יקר. אז עכשיו, יש שינוי

החנויות הדיגיטליות משווקת ללא הפסקה, פרסומים ברשתות החברתיות, הודעות והפצה בתקשורת ללא הפסקה. מדוע? כי לטענתם זה הכי משתלם. גם לדעת רבים, המחירים בחנויות הדיגיטליות מפתיעים ו"ממכרים" מאוד. תוכלו למצוא שם, כמעט כל דבר אפשרי ולהזמינו בצבע שתרצו, ובכמות הנדרשת, לדוגמא אתם יכולים להזמין שעונים, מחברות, כבל USB, חגורות, מגנים ואף קפה שחור.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בעולם השוק ו/או החנויות הדיגיטליות אנו רואים התרחבות נהדרת עם מגוון רחב של ספקים אשר מציעים מוצרים חדשים למכירה. לפעמים, בניגוד לצפייה אנו רואים כי המחירים לא תמיד משתלמים. למה זה? כי לא תמיד המשלוחים הם חינם ואם כן, לא תמיד לישראל. בעקבות כך, החליטו קונים לשלוח הודעות לספקים אשר שולחים מוצרים לישראל בטענה שלא תמיד משתלם לקנות מהם.

בעקבות המחירים שכנראה לא כל כך השתלמו בכל המוצרים, קמה יוזמה חדשה ב-Amazon. החברה, מאפשרת לקונים שלה להשתמש בשירות Make an Offer השירות מאפשר לקונים להציע מחיר חדש למוצר אותו הם מעוניינים לרכוש. לאחר ההצעה, תשלח החברה ביוזמתה מייל לספק הרלוונטי אם הצעת הלקוח למחיר החדש. לאחר כ-72 שעות יענה הספק לחברה בכמה אופציות, 1-דחיית המחיר ומכירה ללא הנחה. 2-מיקוח על המחיר הקיים. 3-להענות לבקשת הלקוח במחיר החדש.

לאחר שהחזיר המוכר/הספק תשובה - תשובת הספק תשלח ישירות למייל של הקונה אשר הציע את המחיר. במידה והחליט הקונה לקנות את המוצר עליו ביקש מחיר חדש יוכל להוסיף אותו לעגלת הקניות הווירטואלית ולהמשיך בביצוע סדר פעולות רגיל לרכישת המוצר.

לאחר שהפתיעה Amazon עם השיטה והפיתוח החדשני שיעזור מאוד לקונים לקבל מחירים שונים ומוזלים אודות מוצר שבו הם מעוניינים, האם גם Ebay, AliExpress, AliBaba ושאר החניות יענו לדרישה זו של הלקוחות? נחכה ונראה.

תגובות