"Shamchat" - פשוט להתחיל לדבר בעזרת כינויים. צילום: צילום מהאתר הרשמי

"Shamchat" - פשוט להתחיל לדבר בעזרת כינויים

"Shamchat" הוא אתר בו אתם יכולים להיכנס, להכניס שם משתמש ולהתחיל לדבר עם אנשים מכל העולם! מה הרעיון שבזה? לא להיות מי שאתה באמת

כולנו מכירים את האתרים "Omegle" ו-"ChatRoulette", האם שמאפשרים לכם לדבר עם אנשים זרים לחלוטין בכל העניינים והעיסוקים. אתר דומה קם, אתר המאפשר שיחות כמו באתרים האחרים, אך מאפשר לבחור כינוי שאיתו תבצעו את השיחה. חשוב לציין כי חייבים לשמור על בטיחות ברשת ולא למסור פרטים אישיים במהלך השיחות הללו!

מה צריך בשביל להתחיל לבצע שיחות באתר הזה? קודם כל להיכנס לאתר, להכניס את הכינוי הרצוי (או לתת להם לבחור לך - ותאמינו שיש שם דברים מאוד יצירתיים), ואפשר לדבר עם מי שרוצים מרחבי העולם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לדוגמה
לדוגמה © צילום מסך מהאתר

איזה כינויים אפשר נגיד לבחור? מ-"Lady Gaga" ועד "2014". תמיד אפשר להיות יצירתיים וזה יכול להוביל לשיחה משעשעת ומצחיקה. וסתם בשביל השעשוע, עד שזר מגיב לשיחה, בראש העמוד יש משחקון קטן שאפשר לשחק עם הכובעים. משיטוט קטן באתר אפשר לראות שרוב הכינויים שנבחרו הם דמויות מסדרות שונות, סרטים וספרים. 

בגדול, מדובר על אתר נחמד מאוד, שנותן לכן לבצע שיחה פיקטיבית ומאוד הומורסטית. לפעמים יש קטעים שבהם יש קשר בין 2 הכינויים שנבחרו ואז זה גורם לשיחה להיות מגניבה, מיוחדת ומצחיקה.

תגובות