"סטטוסים מצייצים" חוזרים לאוויר בסגנון קצת שונה. צילום: יחסי ציבור

"סטטוסים מצייצים" חוזרים לאוויר בסגנון קצת שונה

שלושה שבועות אחרי שהדף "סטטוסים מצייצים" ירד מהאוויר, אבי לן ואשתו עדי פותחים אתר אינטרנט שיגיע באותה מתכונת של הדף האהוב. אתם חייבים לראות

לפני כשלושה שבועות, נסגר דף הפייסבוק "סטטוסים מצייצים". לאחר סגירת הדף, מנהלו, אבי לן, פנה לפייסבוק על מנת שיעלו חזרה את הדף לאוויר, אך כפי שאתם יודעים הוא נענה בסירוב קשה. אבי לן בזמנו כתב פוסט פתוח למנכ"לית פייסבוק ישראל בו כתב: "את מי בעצם אתם מענישים? לא ניתן לכם לחסל כך בשרירות לב את הדף של הישראלים. רוצים מלחמה? תקבלו". 

מאז אבי לן נרגע וכך גם פייסבוק, ואפילו הסטטוס עצמו הוסר מהרשת לצמיתות. כעת? הדף סטטוסים מצייצים הופך לאתר בפני עצמו, ובקרוב גם תוכלו לקבל אותו כאפליקציה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האתר החדש מזכיר בעיצובו את הטיימליין של הפייסבוק, בראש האתר מופיעה מעין תמונת נושא. בנוסף ניתן למצוא את הציפור הכתומה המוכרת לכולנו ומתחת לכל זה - דף בעל גלילה אינסופית שמציג פוסטים של גולשים הן מהפייסבוק והן מהטוויטר.

הפעם עם לינק לפוסט עצמו וקרדיט ראוי בשונה מהשם שהופיע בקטנה מעל לפוסט. לא ברור אם המפתחים עשו זאת כנקמה בפייסבוק או כי יותר נוח להחזיר פלטפורמה קיימת אבל לנו זה עושה רק טוב.

לדעתי, הגרסה העכשיווית של האתר הרבה יותר נוחה וזמינה עבור הגולשים. לדוגמה, החלוקה לקטגוריות בצד הדף היא אחת מהדרכים לשיפור - תחשבו על זה שאפשר לצפות במה שרוצים מסודר איך שרוצים. בואו נודה באמת ונגיד שהעיצוב הוא לא מדהים, אך אנחנו בטוחים שזה ישתנה בקרוב מאוד.

תגובות