לייק, אח שלי: "אחים גדולים ומרושעים". צילום מסך מהדף

לייק, אח שלי: "אחים גדולים ומרושעים"

נמאס לכם מההצקות של האחים הבכורים, אבל רוצים לקחת את זה בקלות ולצחוק? השבוע בפינת דף הפייסבוק - "אחים גדולים ומרושעים"

"אנחנו היינו כאן קודם, ואצלנו הכל היה ממש חדש מהקופסא והניילונים". זה המשפט המתאר את דף הפייסבוק הקומי "אחים גדולים ומרושעים". העמוד הספיק כבר לצבור לעצמו קרוב ל-13K לייקים ולבסס את מעמדו כדף פופולארי ומבדר, בהצגת סיטואציות יום-יומיות מצחיקות הקשורות ליחס בין האחים הבכורים במשפחה לבין הקטנים יותר. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תפסנו את מנהל העמוד, מור אלמליח, לשיחה קצרה על הדף. שאלנו אותו קודם כל אם הוא בכלל אח גדול בעצמו והוא ענה כי "כן, האח הבכור. יש לי שני אחים צעירים, בני 14 ו-12". 

בגלל זה פתחת את הדף?

"פתחתי את הדף בעיקר בגלל בדיחות שהעליתי עם חברים בקשר לכל מיני סיטואציות שקרו לנו עם האחים שלנו, משם עלו לי משפטים מבריקים שמתארים מקרים שכאלה מהיום-יום בצורה מצחיקה, והחלטתי לפתוח את הדף, בתקווה לראות אם הנושאים נוגעים לליבם של הקהל הרחב, באווירה סאטירית ומצחיקה". 

להיות מנהל של דף פייסבוק פופולארי כל כך, זו בטח אחריות כבדה, לא?

"אני מניח שכן, יצא לי לא פעם ולא פעמיים במועדים רציניים כמו יום הזיכרון להשתמש בפופולאריות הזאת בשביל להעביר לקוראים מסרים מעט יותר רציניים, בשביל להראות מידת אחריות למרות כל האווירה המצחיקה שאופפת את הדף. בכל מקרה התוכן שמתפרסם בעמוד צריך להיות שקול ובגבול הטעם הטוב, לא שום דבר מסביב לכך"

אז אתה נהנה מהאהדה? מהכוח?

"אני חושב שלא מזה ולא מזה. נחמד לדעת שאנשים מוצאים את ההומור שלי מצחיק ומתחברים אליו, אבל זה לא היה שיקול שלי כשהחלטתי לפתוח את העמוד, אלא רק להתלוצץ בשביל הצחוק והכיף".

ולסיום, משהו שתרצה למסור לקוראים?

"אם יש לכם רעיונות לדברים מצחיקים בסגנון שמתפרסם בעמוד, סיטואציות מבדרות, או כל דבר אחר שתרצו לשתף את הקהל הרחב, אתם יותר ממוזמנים לשלוח לנו באופן חופשי, ואנחנו נבדוק ונפרסם, עם קרדיט כמובן".

קצת מתוך העמוד, אתם חייבים לראות:

תגובות