מתקפה נוספת על ישראל - מתי ואיך נגנן על עצמנו?. מתו השידור

מתקפה נוספת על ישראל - מתי ואיך נגנן על עצמנו?

"אנחנו מענישים את הציוניים על יחסם לפלסטינים", נאמר בסרטון החדש של הארגון. הארגון בחר את היום השנתי שלהם - האם יש איום ממשי?

"אזרחי העולם הקשיבו - אנחנו מענישים את הציוניים על יחסם לפלסטינים. כפי שעשו במלחמה האחרונה ב-2014", כך אומר אדם בעל מסיכה של אנונימוס בסרטון חדש של "אנונימוס" שעלה ברשת. כידוע כבר היו ימים שכאלו - אך הפעם, האם יש איום?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בדבריו הוא אומר כי ישראל צפויה לחוות "שואה אלקטרונית" ב-7 באפריל 2015. "אנחנו לא מוכנים לעמוד מנגד", אמר. "אנחנו אמורים להגן על האנושות כנגד פשעים".

ערוץ 20
 

אנחנו מזכירים כי כבר בנובמבר האחרון התחילו האיומים כמו "אנחנו קוראים לקולקטיב אנונימוס ולקבוצות העילית של ההאקרים להצטרף אלינו במסע צלב, ולפתוח במלחמת סייבר נוספת נגד מדינת ישראל. ישראל תרגיש אתכם בשרתים שלה ובבתים שלה. זה יהיה יום הזדהות עם ההתנגדות" - אך לא היה שום נזק משמעותי שידוע לנו.

בשביל שלא ניקח סיכונים, טיפים ליום ה"מסוכן"

לינקים: הימנעו מללחוץ על לינקים או מיילים שמגיעים אליכם מאדם או מגוף לא מוכר. אם חבר שלכם שולח לכם לינק, תשאלו אותו מה זה, מאיפה זה ולמה זה. אל תפתחו סתם הודעות!

סיסמא: אם יש לכם סיסמה שמוגדרת כסיסמה קלה, תשנו את הסיסמא בכל חשבון שבבעלותכם לקשה יותר, עם כמה שיותר מספרים, תווים ואותיות. מזכירים כי סיסמה חזקה מכילה בתוכה: אותיות בעברית, מספרים, אותיות באנגלית קטנות וגדולות ואפילו, אם אפשר, תווים.

פרטים אישיים: אל תמסרו פרטים אישיים, קטנים ככל שיהיו באינטרנט בזמן המתקפה, גם אם נשלח מגורם מוכר. כמו בטפסים מוכרים, המעוצבים בדומה לאתרים מוכרים. חשוב לבדוק אם אין מתחזים המנסים להוציא מידע מכם.

בדיקות ובקשות לאישור: אם לדוגמה עולה הודעה מסוימת המבקשת מכם להכניס את הסיסמה למייל שלכם בשביל להשתמש באיזו פעילות כזאת או אחרת, תבדקו את הקישור הזה. בנוסף, אם מבקשים מכם לאשר או להתקין משהו, אל תלחצו במהירות על הכפתור ותבדקו את המקור.

בסך הכל?

לא צריך להילחץ, אך צריך להיות עירניים ולשים לב לדברים הקטנים. אתם לא צריכים להישאר סגורים בבית שלכם ולא להיות כל שנייה עם המחשב או המכשיר בשביל לבדוק שיש פריצה - אלא להתכונן מראש. בהצלחה לכולם - "May The Odds Be Ever In Your Favor".

תגובות