יותר גדול ומודרני: "גוגל" מחליפה את הלוגו הישן. צילום מסך מ:google.co.il

יותר גדול ומודרני: "גוגל" מחליפה את הלוגו הישן

אחרי שנים שהוא נראה אותו הדבר, מנוע החיפוש הכי פופולרי בעולם עושה מתיחת פנים ומשנה את הלוגו שהכי מזוהה איתו. אז איזה לוגו אתם יותר מעדיפים ולמה בדיוק זה קרה?

הלוגו שאנחנו רואים הכי הרבה פעמים ביום מקבל שינוי גדול והכי משמעותי עד כה. אם לא שמתם לב, או שקרה משהו מוזר ובמים האחרונים לא נכנסתם ל"גוגל", אז כנראה שלא שמתם לב לשינוי הגדול שנעשה בו. 

עוד בערוץ דיגיטל בפרוגי:

כבר בימים האחרונים כל מי שנכח לעמוד הרשמי של גוגל הבחין כי הלוגו הקבוע והרגיל נהפך לסרטון ובו הוא נמחק ונכתב מחדש באותיות בגופן אחר, מי שתהה לעצמו מה בדיוק קרה? נספר שכחלק מתהליך הפיכת תאגיד "גוגל" ל"אלפאבית" שעליו שמענו לא מזמן, שונה גם לוגו מנוע החיפוש של החברה, ואיתו גם הלוגו הקטן שמופיע בכרטיסיות שבעבר היה האות "G" בריבוע כחול ועכשיו ייהפך לאות "G" עם צבעי גוגל בתוכה. כך נראה הלוגו החדש:

מעוגל יותר ונעים בעין
מעוגל יותר ונעים בעין

וכך נראה ה"גוגל" הקטן: 

חוץ משינוי הלוגו, בגוגל בנו לנו אתר שבו נוכל לראות את כל הלוגואים של מנוע החיפוש מאז עלה לאוויר בשנת 1998 כפרוייקט סיום לימודים בהווארד ועד השינוי הנוכחי. חוץ משינוי הלוגו הראשי, מדי פעם המעצבים של גוגל מעצבים דודלים. לוגואים לכבוד ימים מיוחדים בשנה, כמו ימי הולדת של מדענים מפורסמים, או חגים.

 
 

 

תגיות
תגובות