מתיחת החומוס: כך גוגל עבדו על הגולשים השנה. צילום מסך מיוטיוב

מתיחת החומוס: כך גוגל עבדו על הגולשים השנה

גוגל ידועה בכך שיש לה גם חוש הומור, שמתבטא בעיקר באחד באפריל בו היא מציגה לעולם מוצר או שירות מוזר רק כי משמעם לעובדים. השנה הם בחרו להתמקד באחד המאכלים הנפוצים בישראל - החומוס

כמו כל שנה, גם השנה חברת גוגל בחרה לא להגמל מחוש ההומור שלה ולהביא מתיחה מיוחדת לכבוד האחד באפריל. השנה גוגל מציגה גאדג'ט מיוחד המתחבר לכל מכשיר ונקרא "Hummus API" שהוא נכנס לפה שלכם ובעזרת חיישנים מיוחדים יכול להבין את הטעם שלכם ולמצוא איפה יש את החומוס שהכי תאהבו. לפי הפרסום גם במדינות אחרות יתחיל מוצר כזה, לדוגמא בצרפת צפוי להיות "Pizza API" וכו'.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

מקל סטיק מיוחד עם חיבור USB שיקושר לבלוטות הטעם שלכם, ואפליקציה חכמה שתנתח את הנתונים ותכוון אתכם עם GPS היישר אל החומוסייה הקרובה למקום מגורכם: מסתבר שגוגל בהחלט יודעת מה הצרכנים שלה רוצים. לכן, לכבוד ה-1 באפריל, חג המתיחות הבין לאומי, גוגל ישראל הוציאה לרשת סרטון מושקע מאוד שמספק את תאוותם של הרבה מאזרחי העולם בכלל, וישראלים בפרט.

כמו שניתן לראות בסרטון, גוגל הצליחה לגייס גם את רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, לסרטון שיראה תמיכה במוצר. הוא מספר על רקע העיר עד כמה חומוס רלוונטי בחיי תושבי מדינת ישראל, ועד כמה הטכנולוגיה של גוגל פיתחה נחוצה לישראלים. דווקא היינו שמחים אם באמת יצא מוצר שידע באמצעות חיישנים איפה הכי כדאי לנו לאכול. אין ספק שגוגל לא פחות משקיעה גם בסרטונים ההומוריסטים שלה, בעיקר כדי לבלבל את כולם, נראה כמה יפלו בפח שלהם.

© צילום מסך מיוטיוב

מתאריך השלושים במרץ, אז עלה הסרטון לאוויר, ועד עכשיו, האחד באפריל, הסרטון זכה כבר ללמעלה מרבע מיליון צפיות ביוטיוב  חלק גדול מאותן צפיות מגיע מרחבי כל כדור הארץ. מלבד לתחושת התיאבון ואולי האכזבה שהמוצר לא באמת קיים, הסרטון הוויראלי כנראה יספק יחסי ציבור לא רעים לישראל בעולם. כלומר, מי לא אוהב חומוס?

זאת לא השנה הראשונה שבה גוגל מותחת את הגולשים שלה. אז נזכיר לכם כמה מהמתיחות שהיו בשנים האחרונות. שנה שעברה, גוגל הביאה את הראפר סנופ דוג ואמרה שיהיה ניתן לחוות את כל הסרטונים בגוגל ב360 מעלות כאשר אתם רואים שסנופ דוג יושב לידכם ורואה את הסרטון יחד אתכם. אך זה התברר כמתיחה של אחד באפריל. עוד מתיחה שהצליחה מאוד היא ה-"Google Nose", תוסף מיוחד שהיה לפני 5 שנים בחיפוש של גוגל שכביכול גרם לגולשים להריח דרך המסך את מה שחיפשו.

 
 
תגובות