הגיע הזמן: נמאס לכם שיוטיוב זוכר אילו סרטונים ראיתם?. צילום מסך מיוטיוב

הגיע הזמן: נמאס לכם שיוטיוב זוכר אילו סרטונים ראיתם?

קרה לכם שפתחתם את יוטיוב והתחילו לשפוט אתכם לפי הסרטונים שיוטיוב מציע לכם? יוטיוב שמה קץ לתופעה עם עדכון חדש וחשוב. כל הפרטים

הסרטונים המוצעים על ידי יוטיוב כאשר נכנסים לחשבון היוטיוב האישי שלכם יכול להיות מצב מביך ביותר. אך יוטיוב מצאה פיתרון לעניין. הכירו את התוסף החדש ביוטיוב שייתן לכם קצת פרטיות - "מצב גלישה בסתר". זה ידוע שכל סרטון שראיתם נשמר על ידי יוטיוב ומשפיע על הסרטונים המוצעים לכם בעתיד גם אם אתם לא מעוניינים, וכעת תוכלו להשפיע יותר בעניין, בעזרת מצב מיוחד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"מצב גלישה בסתר" אמור להיות דומה למקביל לו בדפדפן הכרום של גוגל. לפי מה שידוע כרגע, תוכלו להיכנס אל המצב בכל זמן שתרצו, ובמצב הזה, יוטיוב לא תזכור ולא תכניס את הסרטונים שראיתם למאגר שלה ולאלגוריתמים שלה. ספק האינטרנט שלכם, היסטורית הדפדפן וכל מה שמסביב - כן יוכלו לראות את הסרטונים הללו.

© shutterstock

לכל מי שלא מעודכן, כבר קיימת אופצייה להשהות את היסטורית הצפייה שלכם ביוטיוב אך היא היתה מסורבלת יותר, היה קשה יותר להגיע אליה והיא לא היתה מספיק אפקטיבית. כעת, העדכון החדש אמור להפוך את הרעיון לנוח ונגיש יותר למשתמשים. לא ידוע כרגע מתי העדכון ייצא לציבור.

תגובות