חוזרת ובגדול: עתיד לצאת סרט הוליוודי על סנאפצ'ט. צילום: shutterstock

חוזרת ובגדול: עתיד לצאת סרט הוליוודי על סנאפצ'ט

לאחר זמנים טובים יותר וטובים פחות, הרשת החברתית המצליחה בדרך לכבוש עוד פסגה, הפעם בהוליווד. האם אנחנו עומדים לראות את סנאפצ'ט על המסך הגדול?

סנאפצ'ט לא נמצאת במקום מאוד טוב כשמדברים על רשתות חברתיות בימינו, אחוז שביעות הרצון מהאפליקציה נמצא בירידה משמעותית, הניכרת במיוחד לאחר הפתיחה המרשימה והוויראליות שהיתה לה כשרק יצאה לעולם. האם יכול להיות שהסיפור המופלא של מייסדה ושל האפליקציה יכולים למצוא כיוון אחר ולעבור ממסך מאוד קטן למסך מאוד גדול?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חובבי הקולנוע שבינינו מכירים כמובן את הטקס השנתי של "The Black List", לאילו מאיתנו שלא מכירים; הטקס הוא בעצם התאספות של מפיקים מוכרים ומוערכים בהוליווד, שבה הם מצביעים לתסריט שלדעתם יש לו הסיכוי הטוב ביותר להיות מופק ולהפוך לסרט מוצלח בעתיד. רשימת זוכי הרשימה כוללת המון סרטים שלאחר מכן המשיכו לזכות בהרבה מאוד פרסים חשובים ומוערכים.

בקרוב במסך הגדול
בקרוב במסך הגדול © צילום מסך מיוטיוב

התסריט הזוכה הוא תסריט דוקו-דרמה ומספר על מייסד סנאפצ'ט, אוון שפיגל ונקרא "Frat Boy Genious" (ילד אחווה גאון). כזכור לכולם, היה עוד סרט קולנוע על רשת חברתית שזכה להצלחה רבה ולתשבוחות רבות, זה כמובן הסרט שמבוסס על פייסבוק - "הרשת החברתית". אם הכל יילך כשורה, ייתכן ונראה סרט קולנוע מלא על סנאפצ'ט עוד השנה!

 
תגובות