לנובו מציגה: מחשב ThinkPad X1 מתקפל ראשון מסוגו. יוטיוב

לנובו מציגה: מחשב ThinkPad X1 מתקפל ראשון מסוגו

לנובו מכניסה את פטנט הקיפול גם לתחום הלפטופים עם מכשיר חדש שמתיימר להיות מחשב, עם קיפול באמצע המסך. הוא מצטרף למשפחת ThinkPad X1, האם מדובר בפריצת דרך?

לנובו הציגה אמש (ב') מחשב חדש, ראשון מסוגו בעולם, בעל מסך מתקפל. זוהי הפעם הראשונה שהמסך המתקפל הגיע למחשבים השולחניים. המכשיר מיועד בעיקר לאנשים שמתניידים הרבה ורוצים לחסוך מקום ולא להתפשר על גודל המסך. ללנובו היה חשוב לא לפתוח בסדרה ממותגת חדשה אלא להכניס אותו למשפחת הפרימיום ThinkPad X1 כדי להבטיח למשתמשים שאין התפשרות באיכות המכשיר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לנובו מדגישה - לא מדובר בטלפון, טאבלט, או כל מכשיר שהוא, אלא מחשב שולחני לכל דבר. נסיעות ארוכות לא מאפשרות שמירה על מחשבים עם מסכים גדולים וזו הסיבה שהחליטו לייצר את המכשיר הזה. המסך מיוצר בשיתוף עם חברת LG, ברזולוציית 2K ובטכנולוגיית OLED. גודלו הוא 13.3 אינץ', וכאשר המסך מקופל, הגודל שלו קטן ב-50 אחוז.

 

ישנם הרבה יתרונות למסך מקופל חוץ מנסיעות ארוכות. מסך מתקפל יכול להיות מאוד נוח לשימוש יומיומי וניידות, גם אם זה בתוך הבית. כאשר יש מחשב חזק ואיכותי מאחוריו, זה רק מוסיף. המחשב יגיע לחנויות רק בשנת 2020, עד אז נסתפק בטלפונים מתקפלים.

תגובות