קידום אתרים: כך תבנו לעצמכם קריירה בתחום מתפתח. FREEPIK

קידום אתרים: כך תבנו לעצמכם קריירה בתחום מתפתח

בעולם שבו הכול נעשה באינטרנט, התחום של קידום אתרים נפוץ מאוד ולמעשה, זהו אחד התחומים הבולטים והנחשקים ביותר בשוק. רוצים קריירה בתחום המתפתח? כך תעשו זאת

בשיתוף עם דניאל זריהן - מקדם אתרים

בעולם שבו הכול נעשה באינטרנט, התחום של קידום אתרים נפוץ מאוד. למעשה, זהו אחד התחומים הבולטים והנחשקים ביותר בשוק, כי בינינו, כל אחד זקוק למקדם אתרים. כל עסק זקוק לנוכחות משמעותית באינטרנט, בין אם מדובר בעורך דין מתחיל, סוכן נדל"ן מפולפל או בעל מסעדה שכונתית קטנה. ולכן, כל בעל עסק מחפש מקדם אתרים שאיתו הוא יוכל לעבוד לטווח הארוך.

אני רוצה להיות מקדם אתרים, איך מתחילים?

גם מקדמי האתרים הוותיקים ביותר התחילו פעם מאפס, כך שאם אין לכם ידע בקידום אתרים, כדאי להתחיל לאט, פרה, פרה:

  1. האם אתם יודעים בכלל מה זה?

קידום אתרים הוא לא עוד תחום שאפשר ללמוד מהצד. מקדם אתרים טוב צריך להיות חיית רשת, לדעת לעקוב אחרי העדכונים והפיתוחים השוטפים של גוגל ולשלוט בכל האמצעים הדיגיטליים השונים. אז לפני שאתם קופצים למים ועושים הסבה מקצועית מאפס, תלמדו יותר על התחום. 

  1. הירשמו לקורס בקידום אתרים

רוצים להעמיק את הידע שלכם? הירשמו לקורס קידום אתרים ותלמדו ממקצוענים. זה לא חייב להיות קורס פרונטלי שגוזל מכם את רוב שעות היום ומונע מכם לעבוד. תוכלו גם להירשם לקורס מקוון וללמוד בשעות הנוחות לכם. 

© FREEPIK
  1. מרגישים שיש לכם מספיק ידע תיאורתי? התחילו להתנסות

לאחר שרכשתם לכם ידע והשכלה ואתם מרגישים שאתם יודעים להבדיל בין קידום אורגני לקידום ממומן ולדעת להתאים את סוגי הקידום האלה ללקוחות, התחילו להתנסות בפועל. בתור התחלה לא מומלץ לפתוח עסק עצמאי, אתם עדיין לא בשלים לכך. לפני הכול, כדאי להשתלב בחברה לקידום אתרים כשכירים ולראות איך מקדמי אתרים אחרים מנהלים את העניינים. ומי יודע? אולי הדברים יסתדרו כך שגם אתם תתחילו להניע תהליכים בחברה אם תשמרו על ראש פתוח. אבל גם אם לא, לפחות תצברו את הניסיון להתנהלות העצמאית שלכם. 

  1. מוכנים להתחיל? גייסו לקוחות ובנו תיק עבודות

כאשר אתם משווקים את עצמכם ללקוח, כמעט תמיד הוא ירצה לדעת אילו אתרים קידמתם בעבר. בקיצור, הוא מעוניין בתיק העבודות שלכם. כשכירים, לא תמיד תוכלו להציג עבודות קודמות שעשיתם, שכן אתם כפופים לאנשים אחרים. ולכן, כדאי להתחיל בקטנה כדי לצבור ניסיון ורזומה. חבר פתח קייטרינג לאירועים? הציעו לו את שירותי הקידום שלכם. שמעתם שהשכן שלכם פתח משרד חדש לעורכי דין? פנו אליו ותראו אם הוא מעוניין בשירותי שיווק וקידום. היתרון בפנייה לאנשים שאתם מכירים הוא שהם יכולים להמליץ עליכם, והמלצות טובות ואותנטיות הן כרטיס הכניסה הטוב ביותר לקידום אתרים. 

© FREEPIK
  1. השקיעו בשיווק ופרסום

במקרה שלכם הסנדלר לא יכול ללכת יחף. בתור אנשים שמבינים בתחום כמו קידום אתרים ושיווק אתרים ברשת, אתם מוכרחים לנצל את הפלטפורמות העומדות לרשותכם במטרה לקדם את העסק הפרטי שלכם. מקדם אתרים הוא איש מקצוע שיודע לנצל את הכלים הדיגיטליים העומדים לרשותו בכל הזדמנות, גם אם מדובר בעסק שלו. לפיכך, מומלץ להשתמש בכלים שאתם מציעים ללקוחותיכם: קידום אורגני, קידום ברשתות חברתיות, קידום ממומן ועוד. אתם יכולים גם להעביר הרצאות בנושא קידום מאמרים כדי להגדיל את חשיפה שלכם, וכשהחברה שלכם תגדל, לגייס למשימת הטיפול בלידים איש מכירות. 

 

תגובות