מיקרופון גיימינג: ציוד ההגברה שישדרג את חוויית המשחק והנוכחות שלכם ברשת. Depositphotos

מיקרופון גיימינג: ציוד ההגברה שישדרג את חוויית המשחק והנוכחות שלכם ברשת

בין אם אתן מתפעלות חשבון טיק טוק או אינסטגרם השואף להיהפך לפופולארי במיוחד ובין אם אתם מעדיפים לבלות יותר מזמנכם דווקא בעולם הגיימינג והמשחקים המקוונים, רכישת ציוד מתקדם ואיכותי תשתדרג משמעותית את השהייה שלכם ברשת

בשיתוף עם טרטל ציוד הגברה

כולנו נוכחים כיום ברשת בצורה זו או אחרת, ובקרב בנות ובני נוער מדובר בראש ובראשונה בנוכחות ברשתות החברתיות השונות ובעולם המשחקים המקוונים. בין אם אתן מתפעלות חשבון טיק טוק או אינסטגרם השואף להיהפך לפופולארי במיוחד ובין אם אתם מעדיפים לבלות יותר מזמנכם דווקא בעולם הגיימינג והמשחקים המקוונים, רכישת ציוד מתקדם ואיכותי תשתדרג משמעותית את השהייה שלכם ברשת. מיקרופון גיימינג ייעודי הוא אחד הפריטים הטובים ביותר להתחיל בהם.

מיקרופון למחשב ברמת איכות מקצועית – מיקרופון גיימינג

עבור מי שאינו בקיא בעולם האביזרים למחשב או בתחום של ציוד הגברה מקצועי ואיכותי, חשוב להבין כי מיקרופון טוב, איכותי ומתאים לשימוש הנעשה בו הוא ללא ספק אחד האביזרים המעשירים והמשדרגים ביותר שיכולים להיות עבור חוויית המשחק ברשת, כמו גם עבור שימושים אחרים דוגמת הקלטת סרטונים או קטעי אודיו אותם מעלים לרשת זו או אחרת.

בקטגוריה של מיקרופון USB (ובאופן כללי – מיקרופונים למחשב) ניתן למצוא כיום גם לא מעט סוגים של מיקרופונים מקצועיים (או מקצועיים למחצה), כאלו המיועדים לבני נוער ומבוגרים כאחד, בעצם לכל מי שמעוניין בתנאים הטובים והנוחים ביותר עבור פינת המחשב שלו ועבור הנוכחות שלו ברשת. בין הסוגים השונים של מיקרופון למחשב המוגדר ברמת איכות גבוהה (ופשוט מכונה בקצרה – "מיקרופון גיימינג"...), ניתן למצוא כאמור מספר דגמים עיקריים אשר זכו בשנים האחרונות לפופולאריות בעולם הגיימינג בפרט והרשתות והאינטרנט בכלל. 

© Depositphotos

דגמים מרכזיים של מיקרופון USB גיימינג שכדאי להכיר

כמובן שאחד הדגמים ה"קלאסיים" והמתבקשים ביותר בקטגוריה זו הוא מיקרופון גיימינג המגיע כחלק מסט של אוזניות איכותיות, כאשר המיקרופון עצמו הוא בעצם סוג של מדונה. כך, גם אם אתם זקוקים לשתי הידיים פנויות וזמינות עבור המשחק בו אתם משחקים, אתם עדיין יכולים לשמור על קשר קולי רציף עם שאר הנוכחים במשחק, בלי הצורך להחזיק את המיקרופון בעצמכם בידיים באף שלב של השימוש בו. זה משחרר אתכם להיות מרוכזים יותר במשחק, כך שתהיו מסוגלים לדבר ולתאם עם שחקנים אחרים בלי הצורך להרים את הידיים מהמקלדת ו/או מהעכבר אפילו לשנייה אחת.

דגמים פופולאריים נוספים של מיקרופון למחשב לגיימינג ופעילות מקוונת שוטפת כוללים, למשל, מיקרופונים עם זרוע מיוחדת ופילטר לרעשי רקע, המאפשרים שידור באיכות שמע גבוהה ביותר, ומתאימים במיוחד למי שמקליט פודקאסטים, למשל, כמו גם מי שאוהבות/ים להקליט את עצמן שרות. בנות ובני נוער רבים בישראל ניחנים בכישרון שיר בלתי מבוטל, וכיום כבר אין צורך לשכור אולפן הקלטות בהמון כסף על מנת להקליט את עצמכם בכמה שירים ראשונים, במטרה להגיע בהמשך לאודישן של כוכב נולד... אפשר להצטייד במיקרופון למחשב איכותי וייעודי להקלטת אודיו ברמה מקצועית, ולהקליט עצמכן/ם בכל שעה, ברמת איכות מעולה וללא כל עלות נוספת.

© Depositphotos

גיימרים רבים, כמו גם אושיות רשת מוכרות רבות, בוחרים גם בכמה סוגים מובילים נוספים של מיקרופון למחשב, וספציפית בכמה דגמים עיקריים של מיקרופון אולפני עם בסיס עגול, מהסוג בו וודאי נתקלתם עד היום כמה וכמה פעמים. אלו הם מיקרופונים מקצועיים ואיכותיים ביותר עם מספר פונקציות ואופציות שקשה למצוא במיקרופונים מסוגים אחרים, דוגמת כפתור ייעודי לשינוי מצבי הקלטה (פעמים רבות מתאימים מצבי הקלטה שונים, בהתאם למה שמקליטים – דיבור, שירה, הרצאה וכו'), כפתור השתקה, יציאה לאוזניות ועוד. מושלם להקלטת סרטוני תגובות ליוטיוב, למשל, כמו גם מגוון שימושים נפוצים אחרים.

בקיצור, אם אתם/ן נוכחים מדי יום ברשתות החברתיות ו/או בעולם הגיימינג, הגיע הזמן להשתדרג ולהצטייד במיקרופון איכותי ומקצועי למחשב. זו הוצאה מזערית בתמורה לשדרוג המתקבל באיכות הסאונד שאתם מוציאים לרשת...

 

תגובות