כל מה שרציתם לדעת על חברת SEO. adobestock

כל מה שרציתם לדעת על חברת SEO

בעלי עסק? איזה אתר יש לכם? האם מדובר באתר תדמית שמספק לגולשים את כל המידע עליכם? או אולי באתר שהוא גם חנות אלקטרונית שמביאה לכם רווחים נאים? כך או כך, אם האתר שלכם בנוי כמו שצריך וכולל שלל עיצובים ותכנים איכותיים, סימן שמדובר באתר אורגני. כלומר, אתר המתמזג באופן טבעי עם מנוע החיפוש של גוגל. כך שכאשר הוא נמצא במקומות הראשונים, זה אומר שהוא הגיע לשם בזכות עבודתה המסורה של חברת SEO

בשיתוף עם Masa media

תוכן שיווקי

מהו SEO ומדוע אנחנו צריכים חברה מיוחדת בשביל זה?

SEO הוא קיצור של Search Engine Optimization, כלומר פעולה שנועדה לבצע אופטימיזציה עבור מנוע החיפוש של גוגל. מטרתה של האופטימיזציה היא לשפר את התנועה המגיעה אל תוך האתר ולגרום לחשיפה גבוהה. מבין תפקידיה של חברת SEO, אם כן, הוא לערוך מגוון רחב של שיפורים באתר על מנת שהוא יהיה "ראוי" בעיני גוגל, כך שמנוע החיפוש יראה בו אתר איכותי ויקדם אותו. במהלך עבודת האופטימיזציה מבוצעות פעולות שונות כמו חקר מילות מפתח, בדיקת עמודי תוכן ושיפורם בעזרת תוספים, הכנסת תוכן איכותי לאתר, שיפור העיצוב ועוד. לאורך כל הזמן, צוות איכותי של חברת SEO עומד עם היד על הדופק כדי לבדוק שינויים ולוודא שברגע שהאתר מגיע למקומות החיפוש הראשונים הוא גם נשאר שם. 

איך בוחרים חברת SEO טובה?

ראינו שקידום אתרים וביצוע אופטימיזציה לאתר הם מיומנויות השמורות למקצוענים, ולכן קיימת חשיבות רבה בבחירת חברת SEO שאיתה תוכלו לעבוד לאורך זמן רב. קבלו את כל הטיפים לבחירת החברה שלכם:

  1. חברה בעלת ניסיון

התמצאות בעולם האינטרנט דורשת לא מעט ניסיון והיכרות עם פלטפורמות דיגיטליות שונות. תוודאו שאינכם פונים לחברה שזה עתה קמה, אלא לחברה שצברה לעצמה שם וניסיון בשוק. 

© adobestock
  1. חברה שיוצרת אמינות בקרב הלקוחות

האם אתם מרגישים שהנציגים ממהרים למכור לכם שירותים ולוחצים עליכם לחתום על החוזה? או שהם מספקים לכם את כל המידע הדרוש ונותנים לכם את הזמן להחליט לבד? אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבחון כאשר בוחרים חברה הוא אמינות. 

  1. פועלת בשקיפות מלאה

לחברה הוגנת אין מה להסתיר. תוכלו לראות זאת לפי החוזה שעליו אתם חותמים. נציגים של חברה מובילה ידאגו להדגיש עבורכם את כל הסעיפים, ללא טריקים, שטיקים או סעיפים קטנים שצצים להם פתאום. 

  1. מציעה מחירים הוגנים

לפני שאתם פונים לחברה כלשהי, כדאי לבצע סקר שוק ולבחון את המחירים הממוצעים. לאחר מכן, כדאי לברר את עניין המחירים עם החברה ולבקש ממנה הצעת מחירים מפורטת עבור כל שירות קידום אתרים שהיא מציעה. 

  1. תיק עבודות מרשים

אחת הדרכים הבטוחות יותר לבחון חברה הוא לצפות בתיק העבודות שלה. חברת SEO מנוסה צברה לעצמה תיק עבודות מרשים. ניתן לבקר באתרים השונים שהיא מקדמת, להתרשם מפעולות הקידום והתוצאות, וכן מהמבנה הכללי של האתר מבחינת עיצוב, נראות, היררכיה ועוד.

© צילום: Fotolia
  1. זמינות

האם צוות החברה זמין אליכם בכל עת, או "נעלם" אחרי שאתם מבצעים את התשלום? חברה מקצועית יודעת לתת שירות איכותי עד הסוף וזמינה ללקוחותיה לאורך כל הדרך. 

  1. כימיה טובה

ולסיום, מכיוון שתצטרכו לעבוד עם החברה לאורך זמן רב, כדאי שתהיה כימיה טובה ביניכם לבין הצוות. כימיה זו נבנית לאחר תקופה של עבודה משותפת, אבל תמיד יש את הניצוץ הראשוני שמצית את הכל. 

אם יש לכם אתר אורגני שחסר לו קצת קידום מקצועי, אתם מוזמנים לפנות לחברת מסה מדיה – חברה אנרגטית ודינמית אשר תעשה הכול כדי לקדם את האתר שלכם.