איך משפרים מהירות אתר?. צילום: Fotolia

איך משפרים מהירות אתר?

שיפור של מהירות אתר הוא ממש דבר קריטי כאשר אנחנו מעוניינים למנוע מלקוחות לעזוב את אתר האינטרנט שלנו. אנחנו הרי כבר יודעים היטב עד כמה זה חשוב לשים לב ולשמור על הלקוחות שלנו קרובים הביתה, נמצאים, משוטטים באתר, ומחפשים מוצרים חדשים אותם וודאי ירכשו בשמחה

בשיתוף עם בסט לינקס

תוכן שיווקי

שיפור של מהירות אתר הוא ממש חלק מחוויית המשתמש כולה. בעידן בו עיקר הרכישות מתבצעות דרך אתרי האינטרנט השונים, אנחנו, בתור בעלי עסקים, לא יכולים להרשות לעצמנו להישאר מאחור ולא לתת את המענה הדרוש לכך. 

איך משפרים מהירות אתר?  שלב ראשון פונים לחברת בסט לינקס מדובר על תהליך מורכב לעיתים, אבל אנחנו כן יכולים לתת כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את מהירות האתר שלכם. מטבע הדברים, מדובר על עצות בסיסיות בלבד הניתנות ללא היכרות עם האמצעים בהם אתם משתמשים. אנחנו בכל מקרה היינו ממליצים לפנות לאנשי מקצוע שיבחנו את האתר שלכם ויתנו לכם פתרונות ממוקדים לצרכים שלכם. 

מהירות אתר היא בראש ובראשונה תוצאה של פשטות 

הטעות של אלו הבונים אתר לבד היא שהם הופכים את הדברים מסובכים ממה שצריך ואז נדרשים לעבר הליך שיפור מהירות אתר. לעיתים נדמה כאילו כפתור המסתובב לצד ימין או איזה פיצ' ר מדליק זה מה שצריך, אבל אם נבחן את הדברים לעומק, הרי שלעיתים מדובר על אלמנט נוסף שלא באמת מוסיף. 

מהירות אתר היא משהו שעלול להשתבש כתוצאה משימוש בתמונות גדולות, פיצ'רים והנפשה מורכבת, וודאי כאשר מי ששם את האלמנטים הללו הוא לא איש מקצוע המודע לבעיות השונות שעלולות להיווצר. לכן, ההמלצה היא, במידה ואתם מקימים אתר בעצמכם, להשתדל להפוך את העניינים פשוטים כמה שניתן, זאת כדי שתוכלו לאפשר ללקוח שלכם לקבל את הטוב ביותר. 

© צילום: Fotolia

אבטחה, הדבר החשוב ביותר 

העולם הדיגיטלי בו אנחנו חיים עלול להפוך אותנו פגיעים וחשופים להופעה של האקרים שעלולים בקלות רבה מדי להשפיע על המהירות של האתר שלנו. לא נלאה אתכם בכל הפרטים, אבל אנחנו כן נגיד כי בכל מקרה, עבור בעלי עסקים, אין חשוב יותר מיצירה של מערכת הגנה טובה מספיק על מנת שהלקוחות שלכם יוכלו ליהנות מאתר בטוח לשימוש בו גם ניתן כמובן לבצע רכישה. 

העיצוב הוא האמצעי לא המטרה 

זכרו כל העת כי העיצוב הוא רק האמצעי. לא מדובר על המטרה עצמה. לכן, חשוב כל כך לשים לב כי אתם לא הופכים את העיצוב קדוש. לעיתים, פשטות היא המפתח. אנחנו לא אומרים לא להקפיד על עיצוב, על שימוש בפונטים ייעודיים ועל בחירה חכמה של וידאו שיכול כמובן להפוך את חווית המשתמש באתר למשמעותית יותר, אבל זכרו כי בסוף, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, לא להציג לו מצגת בדמות מצגת בר המצווה של הילד לכל המשפחה. 

בסט לינקס כאן כדי לתת לכם את כל המידע המקצועי בזמן אמת.