טיקטוק מציגה שורת כלים חדשים לתמיכה בשידורי לייב. adobestock

טיקטוק מציגה שורת כלים חדשים לתמיכה בשידורי לייב

באפליקציה האהובה מכריזים על שורת פיצ'רים שיעודדו משתמשים לעלות ללייבים בטיקטוק

בטיקטוק מרחיבים את התמיכה בשידורי הלייב באפליקציה ויוצאת למהלכים חדשים לחיזוק ועידוד שידורים של משתמשים באפליקציה.

בין הכלים והחידושים שיונגשו לקהילת היוצרים בטיקטוק ניתן למנות: את "Live Events" - כלי חדש שהושק לאחרונה מאפשר ליוצרים לתזמן, לנהל ולקדם שידורים חיים, וכן מאפשר לעוקבים ולצופים להירשם מראש ולקבל התראות כשהשידור החי עומד להתחיל.

"Picture-in-Picture" - מה קורה אם אתם באמצע צפייה בשידור חי והצ'אט מתפוצץ מתגובות אבל אתם לא רוצים לנטוש את השידור? מעתה יאפשרו המשך צפייה בלייב ופתיחת חלון נוסף, באמצעות 'תמונה בתוך תמונה' (זמין עבור iOS ואנדרואיד).

© adobestock (אילוסטרציה)

"Go LIVE Together" - פיצ'ר שמאפשר ליוצרים לעלות ללייב משותף, "LIVE Q&A" - הפיצ'ר הזה עוזר למארח הלייב לבחור, להציג ולענות על שאלות הצופים ביתר קלות.

"Top LIVEs"- גילוי תוכן חדש הוא לב ליבה של החוויה בטיקטוק. בקרוב, תוכלו לגלות לייבים חדשים בקלות רבה יותר מתוך הפור-יו והעמודים אחריהם אתם עוקבים. חלק מקטגוריות הלייב שנשיק הן צ'אט (שאלות-תשובות), גיימינג, כישרונות, אופנה וחיי היומיום.

"Help for Hosts"- כדי לעזור למארחים להתמקד בלייב, מעתה הם יוכלו להקצות טרם השידור סמכויות לאדם שהם סומכים עליו שיעזור להם לנהל את השידור. גם המארח וגם העוזר יכולים להשתיק משתמשים ולחסום אותם כדי לשמור על השידור נעים ובטוח לכולם.

"Keyword Filters"- אחת המטרות המרכזיות שלנו היא לעזור לחברי הקהילה שלנו להרגיש בטוחים ובנוח לשתף. אנחנו נוקטים עמדה חדה נגד בריונות או תוכן שלילי. כדי לשמור על סביבה בטוחה, אנחנו מאפשרים למארחים לכבות את התגובות או להוסיף עד 200 ביטויים\מילות מפתח שיסוננו על ידינו. ניתן להוסיף מילים לרשימה לאורך כל הלייב, על ידי המארח והעוזר.

"Consider Before You Comment"- החלטה נוספת שהתקבלה בטיקטוק כדי לשמור על סביבה בטוחה, היא שמעתה הצופים בלייב יתבקשו לשקול מחדש את השפעת המילים שלהם לפני שהם מפרסמים תגובה שעשויה להיות לא נחמדה.

© adobestock

בשבועות הקרובים יציגו בטיקטוק גם דרך למארחים ולעוזר להשתיק צופים באופן זמני או למחוק תגובות לא נחמדות. באפליקציה מבשרים כי קיימים אמצעי הגנה ומדיניות נוספים עבור שידורים חיים, וביניהם הגבלת השידורים החיים לבני 16 ומעלה, איסור על פיתוי צופים באמצעות מתנות וכן איסור על התנהגות לא ראויה או הונאות. "כמו כן, אם אנו מזהים חשבון שמתחזה או מטעה את הקהילה שלנו לגבי זהותם, נסיר אותו מהפלטפורמה שלנו", מסרו והוסיפו: "אנחנו מחויבים לחלוטין לשמור על הקהילה השמחה, התומכת ומעוררת ההשראה בטיקטוק, תוך בניית מערכות יחסים חדשות עם יותר יוצרים, אמנים, מותגים וצופים באמצעות מוצרים כמו טיקטוק לייב. בין אם בפור-יו, בעמוד הדיסקאבר או בצפייה בלייבים - אנו נרגשים מהאפשרויות להרחיב את טיקטוק מפלטפורמה לאקו-סיסטמם שנמצא בלב עולם הבידור, כלכלת היוצרים ועולם הטכנולוגיה".

תגיות
תגובות