אופק אלון בן ה-18 הפך לשם החם בעולם הדיגיטל. צילום פרטי

אופק אלון בן ה-18 הפך לשם החם בעולם הדיגיטל

אופק אלון בן 18 מחיפה. בגיל 14 הוא התחיל את הדרך שלו בעולם הדיגיטלי. בקמפיין הכי גדול שלו הצליח להביא למעל 100,000 הורדות לאפליקציה אחת בתוך פחות משלושה חודשים. לצורך ההשוואה לאותה אפליקציה בדיוק היו בסך הכל 300,000 הורדות בשנתיים שקדמו למעורבותו

פרסומת

נעים מאוד, אני אופק אלון בן 18 מחיפה. בגיל 14 התחלתי את הדרך שלי בעולם הדיגיטלי ותוך זמן קצר הצלחתי לעלות על דרך המלך. בשונה מהיום שההצלחה יכולה להגיע בקלות, בתקופה ההיא זה היה הרבה יותר קשה. אז מה קרה בגיל 14 שפרץ לי את הדרך קדימה? בגיל 14 העליתי את הסרטון הראשון שלי ליוטיוב, דבר שחשף אותי לעולם המיוחד הזה. לאחר שהעליתי את הסרטון הראשון, התחלתי לעלות עוד סרטונים נוספים. הסרטונים היו סרטוני וולגים שגרמו לקהל להתחבר אליי, וכך גם כמות העוקבים עלתה במהירות. בגיל 15 כשנה בלבד לאחר שהעליתי את הסרטון הראשון הגעתי ל-12,000 סאבים (עוקבים) לעמוד שלי ביוטיוב.

לאור ההצלחה והחשיפה הגדולה של הסרטונים ביוטיוב, החלטתי לפתוח פרופיל באינסטגרם. גם שם ההצלחה לא לקחה הרבה זמן, ובתוך חצי שנה הגעתי ל-40 אלף עוקבים. במקביל התחלתי לנהל לראשונה עמוד אינסטגרם של בדיחות שמנה 100 אלף עוקבים. באותו הזמן עמוד היוטיוב המשיך לצבור תאוצה, והחשיפה כמובן המשיכה לגדול. אומרים שעם האוכל בא התיאבון, וזה לגמרי מה שקרה לי במסגרת החשיפה לעולם הדיגיטלי. ככל שעבר הזמן, כך רציתי לחקור וללמוד עוד על העולם הזה. הבנתי כי מדובר על עולם עם פוטנציאל אדיר שניתן לנצל אותו לכיוונים שונים במישורים מגוונים. אז מה קרה בהמשך? על מנת שתוכלו לדעת יהיה עליכם להמשיך לקרוא את המאמר.

הפעם הראשונה שהתחלתי להרוויח כסף מהעיסוק בעולם הדיגיטלי הייתה בגיל 15 וחצי. אחרי ההצלחה עם העמוד ביוטיוב ובאינסטגרם, קיבלתי הצעה עסקית ראשונה. התחלתי לעשות קמפיינים לחברות שונות, כאשר באותה נשימה הרווחתי כסף. בגיל 16.5 הגיעה נקודת מפנה כאשר הפסקתי לעשות סרטונים בעצמי. אחרי שעבדתי עם 5-6 חברות שונות, הבנתי כי מוטב לי לעבור לעבוד מאחורי הקלעים. את כל הזמן הפנוי שעמד לרשותי הקדשתי על מנת להרוויח כסף מהעולם הזה. התחלתי לנהל עמודי אינסטגרם ועמודי טיקטוק לעסקים גדולים וקטנים כאחד. בזכות השינוי שעשיתי, התחלתי להרוויח הרבה יותר בהשוואה למה שהייתי מרוויח לפני כן.

© adobestock


אתם בוודאי רוצים לדעת מה קורה היום, ומדוע סיפרתי לכם את סיפורי חיי בקצרה. כיום אני בן 18, מי היה מאמין שעברו כבר ארבע שנים מהפעם הראשונה שהעליתי סרטון ליוטיוב? הזמן עובר שנהנים. נכון לכתיבת שורות אלה אני מנהל חברת פרסום מצליחה שמייצג מעל ל70 טיקטוקרים. במצטבר בזכות הידע שצברתי לאורך הדרך הצלחתי להביא לעסקים השונים מאות אלפי עוקבים מכל הגוונים. בקמפיין הכי גדול שלי הצלחתי להביא למעל 100,000 הורדות לאפליקציה אחת בתוך פחות משלושה חודשים. לצורך ההשוואה לאותה אפליקציה בדיוק היו בסך הכל 300,000 הורדות בשנתיים שקדמו למעורבותי. אם גם אתם חולמים להצליח עם העסק שלכם, אשמח לסייע לכם להגשים את החלום ולהפוך את העסק שלכם למה שלא חלמתם.

© צילום פרטי