בודק תוכנה QA. adobestock אילוסטרציה

בודק תוכנה QA

חולם להשתלב בתחום ההייטק? מרגיש שבזבזת שלוש שנים באוניברסיטה והתואר אינו מאפשר לך למצוא עבודה?

 קורס בודק תוכנה QA יאפשר לכם לפצות על הזמן האבוד ולהשתלב בתחום ההייטק. מדובר בלימודים ארוכים ותנאי הקבלה מציבים דרישות גבוהות. תעשיית ההייטק הישראלית נחשבת למובילה בעולם. חברות הייטק ישראליות רבות זכו להצלחה והכרה עולמית, וחברות בינלאומיות מוכרות מקימות כאן מרכזי פיתוח. זהו המקום שבו אתם רוצים להיות; כאן נמצאות המשכורות הגבוהות, אפשרויות הקידום וכל ההתרחשויות הכי חמות. בודק תוכנה QA הוא אחד מתחומי הייטק המבוקשים. בכל הנוגע לכניסה להייטק ישנם מיתוסים שונים. אנשים נוטים לחשוב כי השתלבות בהייטק דורשת לימודים גבוהים של תחומי הנדסת המחשב. זוהי גם דרך, אך היא אינה מתאימה לכולם. אך זוהי לא הדרך היחידה להשתלב בהייטק.  ישנם תפקידים שונים וחשובים באותה המידה. בודקי תוכנה הם אחד מאותם תפקידים חשובים ונדרשים בהייטק, שאינו דורש תואר במדעי המחשב. 

מה עושה בודק תוכנה QA?

כאשר אתם משתמשים באיזו אפליקציה או מכשיר טכנולוגי ונהנים ממנו, אינכם מודעים לכמה עבודה נדרשה על מנת לאפשר לאותה אפליקציה לפעול ביעילות ולעמוד בציפיות. לפני שהמוצר יצא לשוק הוא עבר תהליך פיתוח ארוך הכולל שלבים של בדיקת איכות. כך המפתחים יכלו לזהות בעיות ותקלות ולהבטיח כי המוצר יעמוד בכל ההגדרות ויתאים לשימוש בשוק. וכאן נכנס לתמונה בודק תוכנה QA. בודק תוכנה QA מעניק תמיכה לתהליך הפיתוח. הוא מבצע בדיקות שונות על מנת לזהות תקלות ובעיות במוצר, ומספק משוב לצוות הפיתוח. וכך בעבודה משותפת ניתן לפתח מוצר תקין ואיכותי. בלי שום צל של ספק - זהו תפקיד חשוב ומשמעותי. הבדיקות עשויות לשים דגש על תכונות שונות של המוצר. למשל אלו יכולות להיות בדיקות אבטחה, בדיקות נגישות, בדיקות התאמה לפלטפורמות שונות ועוד. בכל מוצר חדש, כמו גם בכל שינוי של מוצר או סביבת עבודה, תמיד נדרשות בדיקות. כך שלבודק תכנה QA תמיד יש עבודה. הבדיקות אינן מתבצעות באופן אקראי, ישנן מתודות ברורות, סוגים שונים של בדיקות וכלים טכנולוגיים באמצעותם עורכים את הבדיקות. קורס QA מלמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על סוגי הבדיקות השונות וכיצד מבצעים אותן. הקורס מלמד אתכם את הידע התאורטי וגם מלמד אתכם לעבוד עם הכלים השונים באופן מעשי. זהו תחום דינמי שתמיד מתעדכן והמכללות נוהגות לעבוד בשיתוף עם המעסיקים על מנת לבנות סילבוסים הרלוונטיים לדרישות של שוק העבודה. תנאי הקבלה ללימודי בודק תוכנה QA הם בסיסיים ויכולים להתאים לרוב האנשים. אך מעבר לדרישות הטכניות יש צורך בהגדלת ראש, תשומת לב לפרטים ויכולת למידה. 

על בודק התוכנה ממש להיכנס לראש של המפתחים על מנת לספק את הערך המרבי לארגון. ומי שעושה זאת טוב יכול להתקדם בתחום ולהגיע לשכר גבוה.