הקרב המתמשך בין אב לבנו בנוגע למשחקים. אמיתי?. צילום: צילום מסך מהסרטון

הקרב המתמשך בין אב לבנו בנוגע למשחקים. אמיתי?

קיימים המון אנשים שמתנגדים למשחקי מחשב בטענה שהם אלימים מדי. אך יש אב אחד שהוא ממש מתנגד ויעשה הכל בשביל לעצור את הבן מלשחק. אמיתי?

נתחיל מהסרטון הראשון. אתם יכולים לראות כי הסרטון הזה, אביו של הנער מחליט להרוס לו את ה-Xbox שלו, בטענה כי הוא משחק יותר מדי וכי המשחקים שהוא משחק בהם אלימים מדי. אתם חייבים לראות את הסרטון הזה:

קרב מספר 1
 

בסרטון הבא אתם יכולים לראות את האבא ממשיך בהתנהגותיו, ומחליט להשתמש במכסחת הדשא כנגד המשחקים של הנער. התגובה של הנער היא מוגזמת לחלוטין, ובגלל זה, עליכם לצפות בזה. חשוב לציין כי צפו בסרטון מעל 14 מיליון צפיות!

קרב מספר 2
 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בסרטון נוסף של עוד מיליון צפיות לקרב בין האב לבן, בגלל חבר שהביא לו לשחק בגיימבוי ואח שהלשין עליו, האבא ריתק את הנער. הנער, שלא יכל לסבול את אביו יותר, לקח אלה ופוצץ את הטלויזיה. כן, מה שהרגע נכתב פה. אתם חייבים לראות:

קרב מספר 3
 

>> הצטרפו לעמוד האינסטגרם שלנו! <<

בסרטון הבא אתם תראו את האבא מפוצץ לבן את הרכב כי הוא הלך לתקן את ה-Xbox שאביו הרס לו, בכסף של אמא שלו (היא הלוותה לו). האבא בהתחלה הרס את החלונות ואז הסיע את הרכב ליד עצים וזרק על השמשה הקדמית. בסוף הסרטון האבא צועק לבן שלו שהוא יעבוד ממחר אצלו. הבן מחזיר: "אני לא אהיה העבד שלך!". צפו:

קרב מספר 4
 

בסרטון הבא אתם יכולים לראות את האבא, בתחילת החודש, מחליט להרוס את את Xbox One של הנער בעקבות "מתיחה" של הנער. לאחר שהוא לא מצליח לנסר את ה-Xbox הוא מביא פטיש ענקי בשביל לפוצץ את המכשיר. האמא מופיעה כמה שניות אחרי וגם היא, רבה עם האבא. צפו:

קרב מספר 5
 

בסרטון הבא, והאחרון, אפשר לראות ארוחת חג ההודיה באותה המשפחה. הנער, שכבר סבל הרבה מאוד, החליט לאחל ולהודות למשפחה, באמצע הסעודה, על כל הדברים שקרו לו. בין הדברים, "תודה רבה לאבא השמוק שלי שהרס לי את ה-Xbox". התגובה של האבא גרמה לבן להפוך שולחנות ולצרוח. צפו:

ולבסוף
 

טוב, אז על פניו כשרואים את הסרטונים, חלקנו צוחקים וחלקנו בשוק מהיחסים ה-ממש חמים שיש להם. ועכשיו, במחשבה שנייה ושלישית, אני חושב שיש מצב שכל הסיפור הזה מפוברק. נכון, אנחנו רואים כאן ממש פגיעה ברכוש והשחתה מובהקת, אבל הדיבור והמשחק ביניהם נראה ממש פתטי וזה יותר מדי מוגזם בשביל להיות אמיתי. אי אפשר באמת לדעת לאיפה זה יגיע עם זה.

 
תגובות