#שווה_לעקוב: הכירו את זמרת האינסטוש - galdswissa@ .

#שווה_לעקוב: הכירו את זמרת האינסטוש - galdswissa@

השבוע בפינה שממליצה לכם אחרי מי לעקוב באינסטגרם: גל סויסה, שמנהלת חשבון עם מעל עשרת אלפים עוקבים. אז מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה?

הכירו פינת "#שווה_לעקוב"! מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש שווה לעקוב אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: galdswissa@

ההמלצה שלנו לשבוע הנוכחי היא גל סויסה, בת 12 מטבריה, תלמידת חטיבה מצטיינת ויוטיוברית מוצלחת. לגל יש 10,300 עוקבים שזוכים לקבל הצצה לחייה הצעירים ולהתענג על הקול המדהים שלה. בואו לגלות מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה? 

הפרופיל של גל
הפרופיל של גל © אינסטגרם 

ההמלצה שלנו:

לא קל לתפוס לנו את העין כל כך בקלות, ואצל גל זה קרה מיד! האינסטגרם שלה מלא באוירה חיובית, חיוך והכי חשוב - הרבה מוזיקה! סרטוני השירה של גל מהפנטים לנו את הפיד ועושים חשק לעוד. אבל לא רק סרטונים, גם התמונות היומיומיות של גל עושות לנו משהו טוב על הלב, אז אנחנו מחזירים לה לב חזרה! ❤️

עושה טוב על הלב ועל הפיד!
עושה טוב על הלב ועל הפיד! © אינסטגרם

galdswissa@ עונה על שאלון האינסטגרם שלנו!


מה מיוחד באינסטגרם שלי  -

מה שמיוחד באינסטגרם שלי לדעתי הוא האהבה האינסופית וכל ההודעות והשאלות שאני מקבלת מדי יום מהעוקבים המדהימים שלי. ועוד דבר שאני חושבת שמיוחד, הוא שאני הכי אמיתית ומבטאת את עצמי באינסטגרם ומעלה אליו דברים שגורמים לי ביטחון, כמו לשיר.

 

אינסטגרם ואני -

אינסטגרם הוא בעצם סוג של מקום שנותן לי במה, מאפשר לי לעשות את מה שאני אוהבת ולשתף אותו עם קהילת האינסטגרם. האפליקציה האהובה עליי!

ההאשטאג האהוב עליי -

Sistersbychancefriendsbychoise#

Let It Go!
 

התמונה שאני הכי אוהבת באינסטגרם שלי -

התמונה שאני מצולמת עם החולצה של הלהקה האהובה עליי ״וואן דיירקשן״.  באותו יום שלבשתי אותה הרגשתי נורא שמחה. אחרי שאחד מחברי הלהקה עזב זה נורא השפיע עליי והייתי ממש בסוג של דיכאון, כשלבשתי את החולצה הרגשתי ש"היי רגע הם עכשיו עדיין נשארו ועדיין יש את ארבעת הבנים בלהקה והם עדיין לא התפרקו רשמית!"

חולצה שמביאה חיוך
חולצה שמביאה חיוך © אינסטגרם

התמונה שיש לי ערך ריגשי אליה -

היא התמונה שבה העליתי שריטות על היד שלי (התמונה מתקופה קשה בחיים שלי עקב חיי חברה) ובה בעצם רשמתי קטע על #סטופלבריונות, כי התמונה הזו נבעה ממשהו דומה וגם אני בעצמי בעבר חוויתי סוג של ״בריונות״ ולכן זאת התמונה עם הכי ערך רגשי שיש לי בחשבון האינסטגרם. לא לנסות את זה בבית!

מעבירה את המסר!
מעבירה את המסר! © אינסטגרם

עם פילטר או בלי פילטר -

אני נורא אוהבת שהתמונה עם פילטר כי זה לפעמים מטשטש את האיכות ומרים את היופי של התמונה.

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו -

Tips.il@ זה עמוד עם המון טיפים מהממים שממש עוזרים לי! 

פילטר זה הדבר!
פילטר זה הדבר! © אינסטגרם

טיפ ממני לאינסטגרם -

חברים באינסטגרם תיהיו מי שאתם, תעלו תמונות שאתם אוהבים! תעקבו אחרי אנשים שאתם אוהבים ותזכרו שאתם הכי מהממים שיש! גם אם מישהו רושם או אומר לכם אחרת. 

סיכום פרופיל -

גל מצליחה להיות החברה הוירטואלית-מציאותית הכי טובה שיש. כל מי שיעקוב אחריה ירגיש כאילו הוא מכיר אותה אישית, חווה איתה הכל, שר איתה ובעיקר מחייך. השילוב של המוזיקה הנקייה, בלי מנגינה, טבעי - זה הדבר שמצליח לעשות לנו את זה ובגדול! עושה לנו חשק לעוד, וכמובן שאנו צופים לה עתיד מזהיר כזמרת (אולי גם נראה אותה בעונה הבאה של בית ספר למוזיקה?) אפילו סתם סלפי שהיא מעלה באמצע היום, עם פילטר או בלי פילטר, זה לא באמת משנה. ותאמינו לנו, זה לא סתם שפתחו כבר כמה עמודי מעריצים באינסטגרם. אז אם אתם או אתן בגילה (פחות או יותר), אנחנו בהחלט חושבים ש#שווה_לעקוב אחריה ולהרגיש ה-BFF שלה. אנחנו כמובן מאחלים לה בהצלחה!

BFF דרך אפליקציה
BFF דרך אפליקציה © אינסטגרם

             >> אתם כבר עוקבים אחרי פרוגי באינסטגרם? זה הזמן! <<

עוד קצת מהפרופיל של גל:

נשמה!
 
עם החברות
עם החברות © אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות