#שווה_לעקוב: מאירה לנו את הפיד - gayamoore1@. צילום: אינסטגרם

#שווה_לעקוב: מאירה לנו את הפיד - gayamoore1@

גאיה מור אולי רק בת 17, אבל תסמכו עליה שהיא יודעת איך לתעד את החיים שלה דרך עדשת המצלמה של האינסטגרם ובעיקר לשים את הפילטר הנכון. מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: gayamoore1@

ההמלצה שלנו לשבוע הזה היא גאיה מור, בת 17 מאשדוד שלפני שבוע סיימה את כיתה י"א. גאיה חולמת להיות שחקנית ומשלבת את זה בתמונות האינסטגרם שלה בין כל הטבע, האנשים והרבה שמש. אז בואו לגלות מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה? 
 

ההמלצה שלנו

 גאיה מוכיחה לכולנו שלא באמת צריך יותר מאשר אייפון ביד כדי להיות צלמים, היא עושה את זה בחן, חיוך ובאהבה רבה וזה מה שגורם לאינסטגרם שלה להיות נעים ומושך עין וכמובן גם לייקים ומעל 1,200 עוקבים שאוהבים את מה שהם רואים, וכך גם אנחנו שפשוט התאהבנו בפרופיל שלה.

© אינסטגרם

gayamor1@ עונה על שאלון האינסטגרם שלנו!

מה מיוחד באינסטגרם שלי?

מה שמיוחד באינסטגרם שלי לדעתי, הוא שהתמונות נורא פשוטות בלי נטייה להתייפייף יותר מדי. אני מנסה להעביר את המסר שאפשר להיות איכותיים גם בלי מצלמה מקצועית.

איכותית גם בלי מצלמה מקצועית
איכותית גם בלי מצלמה מקצועית © אינסטגרם

אינסטגרם ואני

כרגע אינסטגרם זו הרשת החברתית היחידה שיש לי. אין לי פייסבוק או טוויטר, אינסטגרם פשוט מספק אותי. יש משהו באינסטגרם שמשך אותי ישר, צילום הוא תחביב ישן שלי. בנוסף, אני חושבת שגם בן אדם כמוני שלפעמים מעדיף את הפרטיות שלו יכול להיות פעיל, בכל זאת אתה זה שבוחר מה ומתי להעלות.

אין על אינסטוש!
אין על אינסטוש! © אינסטגרם

האשטאג אהוב עלי 

#מישלאמשוגעלאנורמאלי. טיפה ארוך אבל כל מי שמכיר אותי יודע כמה משוגעת אני וזו לא בושה! כיף להשתחרר עם האנשים שאתה אוהב ופשוט לעשות איתם צחוקים.

התמונה שאני הכי אוהבת באינסטגרם שלי 

התמונה האהובה עליי היא תמונה משיעור משחק בבית הספר למשחק ״יורם לוינשטיין״ בו למדתי. תמונה שלי ושל חברות באמצע שיעור מסכות - התמונה הזו פשוט קורעת אותי מצחוק כל פעם מחדש ומזכירה לי את השיעור הזה.

לנו זה מזכיר פורים
לנו זה מזכיר פורים © אינסטגרם

התמונה שיש לה ערך סנטימנטלי אצלי

תמונה בשחור לבן של פסנתר. בכל פעם שעוברת עליי תקופה קשה או שסתם בא לי לפרוק אני כותבת ומלחינה. בכללי לשיר זה משהו שאני מאוד אוהבת, זה ממלא אותי.

תכתבי עלינו שיר!
תכתבי עלינו שיר! © אינסטגרם

עם פילטר או בלי פילטר?

ברור שעם פילטר! זה מוסיף כל כך הרבה לתמונה, למרות שיש תמונות שיפות גם בלי, אבל לדעתי הפילטרים רק משבחים.

הכי פילטר!
הכי פילטר! © אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו?

Sofiesund@. זה מסוגי התמונות שאני פשוט מסוגלת כל היום לשבת ולהסתכל עליהן. התמונות שלה כל כך מדויקות שזה מדהים, ממש הטעם שלי.

טיפ לאינסטגרם שלכם

תזכרו שלא חייב לעלות כל רגע תמונה, תשאירו לעוקבים שלכם טעם של עוד, תמצאו את הזווית הנכונה והפילטר המתאים ותצא לכם יופי של תמונה להעלות.

משאירה טעם של עוד
משאירה טעם של עוד © אינסטגרם

סיכום פרופיל:

גאיה מרשימה אותנו בבחירת העיצוב והפילטר המתאים ביותר לתמונות שלה. מה שבולט אצלה בעיקר זה שהפרופיל שלה די מואר, התמונות בהירות ומושכות את העין להציץ בהן. היא בוחרת נכון את מה שהופך את התמונות שלה להיות הכי נכונות והכי יפות ואולי גם הכי טובות. גאיה מנסה להעביר את המסר שאפשר להיות צלמים מוכשרים גם בלי להתמקצע בזה. כל מה שצריך זה אייפון, סיטואציה, קליק ופילטר - וזה המתכון שלה לתמונה המושלמת. כמובן שגאיה מצלמת גם דברים שקשורים בחיים שלה כמו שיעורי משחק, את "הבימה", בילויים או סתם הליכה בשלג והיא עושה את זה מזווית מהנה, צבעונית ונעימה לנו בפיד - מהתמונות שכשנראה אותן נחייך ישר. אז מילה מאיתנו? שווה לעקוב!  

>> אתם כבר עוקבים אחרי פרוגי באינסטגרם? זה הזמן! <<

עוד קצת מהפרופיל של גאיה:

© אינסטגרם
© אינסטגרם

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

 

תגובות