#שווה_לעקוב: "האינסטגרם שינה את חיי" - deanitzhak@. צילום: אינסטגרם

#שווה_לעקוב: "האינסטגרם שינה את חיי" - deanitzhak@

דין יצחק מראה לנו איך אפשר לחיות בתוך התמונות שהוא מצלם, לחיות את הרגע ולהיות אחד מחשבונות האינסטגרם הכי מושקעים שראינו לאחרונה. מה סוד האינסטגרם שלו ולמה שווה לעקוב אחריו? ההמלצה השבועית!

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: deanitzhak@

ההמלצה השווה שלנו לשבוע הזה הוא דין יצחק, בן 24 מרעננה. דין הוא מדריך בחדר כושר וסטודנט לעיצוב גרפי ויש לו מעל 2,620 עוקבים, אותם הוא מפתיע בכל פעם עם תמונות מרהיבות. מה סוד האינסטגרם שלו ולמה שווה לעקוב אחריו?

ההמלצה שלנו

יש משהו מהפנט ומרהיב בתמונות שדין מעלה אצלו לחשבון, מעין קסם צילומי של הרגע שיוצר עולם משלו, עולם חי, ענייני וכזה שמנסה לשדר לך את הרגעים המיוחדים והקטנים. מספיקה הצצה אחת לפרופיל והוא כבר קנה את עולמנו והרוויח עוד עוקב לרשימה.

© אינסטגרם

Deanitzhak@ עונה על שאלון האינסטגרם שלנו!

מה מיוחד באינסטגרם שלי?

הזוויות המיוחדות והכי חשוב, מה שאני מנסה בכל תמונה להעביר - האינטימיות שלי עם האובייקט המצולם, ליצור לצופה תחושה שהוא חלק מהתמונה שהוא ממש יכל להרגיש אותה.

פשוט קסם! © אינסטגרם

אינסטגרם ואני

כאשר הכרתי את אינסטגרם, הייתי שחקן כדורגל נטול נטייה לאומנות, התחלתי להשתמש באפליקציה וזה שינה לי את החיים. תמיד רציתי למצוא זוויות מיוחדות והתחלתי ממש להיכנס לזה, קניתי מצלמה ובמקביל התחלתי ללמוד עיצוב גרפי ועזבתי את הכדורגל כי התחלתי לאבד בו עניין. באיזה שהוא מובן האינסטגרם שינה את החיים שלי בזה שהוא הכניס אותי לעולם של האומנות.

שינה את חייו © אינסטגרם

האשטאג האהוב עלי

instaglobal# היא קבוצה שהקים חבר טוב שלי, דייב שוורץ שיצר קהילה של אינסטגרמים שפעלים מאוד. למשל אחד מהפעיליות האחרונות שלנו היה לצלם את מאחורי הקלעים של "ארץ נהדרת".

קיציס מזווית מיוחדת
קיציס מזווית מיוחדת © אינסטגרם
ביבי עם פילטר
ביבי עם פילטר © אינסטגרם

התמונה האהובה עלי באינסטגרם

התמונה האהובה עלי היא התמונה שבה צילמתי חבר טוב שלי לפרויקט במסגרת הלימודים על המילה ''טעות''. התחלנו לתת את הפירוש שלנו למילה ''טעות'' ולחבר אותה למצב שלאן שלא תלך, מה שלא תעשה, אין אדם שלא עושה טעויות בחיים ואי אפשר לברוח מזה.

טעות - הגרסה האינסטגרמית
טעות - הגרסה האינסטגרמית © דין יצחק

התמונה שיש הכי ערך סנטימנטלי עבורי

הפורטרט של סבא שלי. הלכנו לבקר את סבא שלי אחרי ניתוח לא קל שהוא עבר ואמרתי שאני חייב לצלם אותו וזוה התמונה שאני הכי קשור אליה.

מרגש © דין יצחק

עם או בלי פילטר?

ברור שעם פילטר! ככה כל אדם יכול לתת את הגוון שלו לתמונות שלו וככה הוא מציג את האומנות שלו בדרך שיותר תייחד אותו.

פילטר מושקע
פילטר מושקע © אינסטגרם

חשבון האינסטגרם שבא לי לפרגן לו

elinoni@ אלינור הררי מנהלת חשבון אינסטגרם שתמיד כיף להיכנס אליו ולראות את התמונות השמחות, מלאות החיים עם הזוויות המיוחדות שלה. חוץ מזה שיצא לי להכיר אותה מחוץ לאינסטגרם והיא חברה נהדרת!

טיפ אחרון לאינסטגרם שלכם

תנסו ליצור תמונות עם אינטימיות, ליצור תמונות שתוכלו לגרום לאנשים להיות חלק מהתמונה ושהם יוכלו להרגיש שהם בתוך התמונה שלכם.

מרגישים חלק
מרגישים חלק © אינסטגרם

סיכום פרופיל

אינסטגרם ייחודי זה אינסטגרם שמצליח לך לראות משהו שלא ראית במקום אחר, משהו שגורם לך להתפעל כל פעם מחדש ומשהו מביא לך לפיד דבר שהוא אקסטרה. כזה הוא האינסטגרם של דין, האפקטים, הפילטרים, הזוויות והסגנון המיוחד - כל זה הופכים אותו לאחד האינסטגרמים היותר מעולים שראינו פה. דין ניסח את זה בצורה מעולה ואמר כי הוא מנסה לגרום לאנשים שלו לחיות את התמונה ולהרגיש חלק ממנה, אין ספק שזה קורה אצלו ובגדול. חפרנו אצלו בפרופיל כדי למצוא תמונה שאולי פחות טובה, אך אין כזו! מדובר באינסטגרם מושלם מיסודו, מוקפד וקוסמי. אז אם אתם רוצים להכנס לעולם אחר, לחוות תמונות בצורה מיוחדת ומהפנטת כנראה ששווה לכם לעקוב אחרי דין יצחק.

© אינסטגרם

   >> אתם כבר עוקבים אחרי פרוגי באינסטגרם? זה הזמן! <<


עוד קצת מהפרופיל של דין: 

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות