#שווה_לעקוב: מתעדת החופשות - inbalrazmovich@ . צילום: אינסטגרם

#שווה_לעקוב: מתעדת החופשות - inbalrazmovich@

היא בדיוק סיימה בית ספר אבל נמצאת מרחק נגיעה מהצבא, ענבל רזמוביץ' מנצלת כל רגע בשביל הנאה וחופש ולא שוכחת כמובן לתעד הכל לחשבון האינסטגרם המיוחד שלה. מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה?

פינת "#שווה_לעקוב" חוזרת ובגדול! מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש שווה לעקוב אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: inbalrazmovich@

ההמלצה שלנו לשבוע הזה היא ענבל רזמוביץ, בת 18 מנתניה שנמצאת לפני גיוס ללהקה צבאית. ענבל אוהבת לרקוד בשעות הפנאי ויש לה 830 עוקבים באינסטוש. האינסטגרם של ענבל מלא בתמונות חופש כיפיות שעושות טוב על הלב ועל הפיד. מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה?

ההמלצה שלנו

ענבל מצליחה לגרום לנו לחייך בכל תמונה אבל לקנא בהרבה יותר, יש לה בפרופיל משהו מלא בחופש אך עשוי טוב, היא יודעת לתעד חופשה, כיף ונופש בצורה מעולה. היא יודעת מה התמונה הנכונה, איך לנצל את הפילטרים ועדיין לשמור על איכות וטבעיות ובעיקר יודעת את סודות הסלפי.

© אינסטגרם

inbalrazmovich@ עונה על שאלון האינסטגרם שלנו!

מה מיוחד באינסטגרם שלי?

הניסיון להעביר את החוויה ואת הכיף דרך התמונות, אם זה בעזרת העיצוב או באיך שאני מצטלמת. אפשר אפילו לראות דברך הצבעים של התמונות והעיצובים מתי אלו התקופות בחיים שלי שאני הכי נהנת בהן - קיץ!

© אינסטגרם
© אינסטגרם

אינסטגרם ואני

מאז שהייתי קטנה תמיד אהבתי את הרעיון של לכתוב יומן ולקרוא אותו כמה שנים אחרי כדי להיזכר בכל החוויות שחוויתי, אבל אף פעם לא באמת הצלחתי לכתוב אחד. האינסטגרם הוא סוג של יומן בתמונות בשבילי, אני חולה על זה שאפשר לדפדף אחורה ולהיזכר בכל מה שעברתי ובכל המקומות שהייתי בהם. זה משהו שיהיה כיף להסתכל עליו כל החיים.

© אינסטגרם

האשטאג האהוב עלי

#רזמולאב. זה האשטג שחברה המציאה על הכינוי שלי (רזמו). מאז היא מתייגת אותו כמעט בכל תמונה שלנו והוא דיי הפך לכינוי בפני עצמו.

רזמו והחברה
רזמו והחברה © אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהבת באינסטגרם שלי

תמונה שצולמה על סאפ בים - פשוט צולמה בדיוק בזמן. השמש, הצבעים והים המהמם!

© אינסטגרם

התמונה שיש לה ערך סנטימנטלי אצלי

תמונה שלי על הבמה בזמן שאני שרה סולו במסיבת הסיום. לתמונה ללא ספק יש ערך סנטימנטלי, זה היה יום מאוד מרגש - לסיים בית ספר עם כל החברים וגם הרגע הספציפי הזה בו עשיתי את הדבר שאני הכי אוהבת שזה לשיר ולהופיע מול קהל.

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי פילטר?

ללא ספק עם פילטר! המצלמה שלנו בפלאפון יכולה להיות הכי טובה אבל היא עדיין לא מספיק טובה בשביל שלא נצטרך תיקונים קטנים שהופכים כל תמונה להרבה יותר שווה. אני לא בעד עיצובים מוגזמים אבל אפשר לשחק קצת עם התמונות בשביל שיהיה יותר מגניב וצבעוני.

פילטרוש!
פילטרוש! © אינסטגרם
קולעת בול!
קולעת בול! © אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו?

yaelmorozov@ - יש לה אינסטגרם הורס עם מלא סטייל!

טיפ ממני לאינסטגרם שלכם

תנסו להיות אמיתיים. לא סתם לחייך אלא להצטלם ברגעים שאתם באמת נהנים בהם! וגם תשקיעו ברקע - תמיד תצטלמו מאחורי רקע יפה כי הרקע גם חשוב.

צלמו רגעים מהנים באמת!
צלמו רגעים מהנים באמת! © אינסטגרם
הכי נהנת! © אינסטגרם

סיכום פרופיל

לענבל יש פרופיל צבעוני, כזה שיעשה לנו את הקיץ אבל גם יבלוט בימי החורף הקרים. בין אם זו חופשה בחו"ל, סתם סלפי עם מצב רוח או אפילו בילוי שגרתי בים - ברגע שענבל נהנת, גם אנחנו נהנים, היא מצליחה להעביר את כל התחשות ההנאה בתמונות שלה וגורמת לזה להשתדרג בכל פעם מחדש. ענבל היא מסוג האנשים שאתה תקנא בהם ישר על החיים המלאים שלהם, מהאלו שלא משעמם להם אף פעם וגם אם כן משעמם הם יגרמו לכל רגע להראות צבעוני ומיוחד וזה ניחן היטב בפרופיל שלה ואם עוד לא הבנתם, אנחנו הכי בטוחים ששווה לעקוב!

© אינסטגרם

         >> אתם כבר עוקבים אחרי פרוגי באינסטגרם? זה הזמן! <<


עוד קצת מהפרופיל של ענבל:

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

 

 

 

תגובות