#שווה_לעקוב: טום איחיל - בלוגר אופנה אינסטגרמי!. צילום: אינסטגרם

#שווה_לעקוב: טום איחיל - בלוגר אופנה אינסטגרמי!

תתחילו לשנן את המושג "בלוגר אינסטגרמי" - ויותר מזה, תתחילו לעקוב! טום איחיל מראה לנו שאפשר לשלב בין אופנה לבין אוכל ועדיין להגיע לטופ ולהיות אחד האנשים הפופולריים באפליקציה! אז מה סוד האינסטגרם שלו ולמה שווה לעקוב?

פינת "#שווה_לעקוב" חוזרת ובגדול! מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש שווה לעקוב אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: Tomiccel@

ההמלצה שלנו לשבוע הזה הוא טום איחיל בן 23 מתל אביב, לטום יש חשבון אינסטגרם מיוחד ודי פופולרי המונה מעל 10 אלף עוקבים. טום הוא בלוגר אופנה ולייף סטייל אינסטגרמי וסיים ללמוד עיצוב אופנה ב"שנקר". מה סוד האינסטגרם שלו ולמה שווה לעקוב אחריו?

ההמלצה שלנו

לטום יש אינסטגרם שכיף להסתכל עליו, אסתטי, נקי, מגוון. הפרופיל שלו מאופיין בעיקר בתמונות ים, אוכל ואופנה שגורמות לחשבון שלו להיות קצת יותר מיוחד מאחרים באופן העיצוב שלהן. יש בו איזה סוג של אמירה קלילה לצד עמוקה, תיעוד מסוג אחר ומגניב והכי חשוב - צעיר.

© אינסטגרם

Tomiccel@ עונה על שאלון האינסטגרם שלנו!

מה מיוחד באינסטגרם שלי?

גיון, אני מאוד אוהב לגוון בדברים שאני מעלה, חוץ מתקופת שבוע האופנה ששם פרסמתי בעיקר תמונות של עצמי, אני אוהב לפרסם גם תמונות של נופים שאני מצלם, מקומות יפים, קומפוזיציות של בגדים ואיך אפשר בלי תמונות של אוכל, הכי טוב לא?

© אינסטגרם

אינסטגרם ואני

אינסטגרם זה אני, המקום שלי לבטא את עצמי, בבגדים שאני לובש, בצילומים שאני משתתף ובתמונות שאני מצלם. האינסטגרם שלי הוא הבלוג שלי. לפני כשנה התחלתי קורס המתקשר במקצועות עיצוב האופנה בבית הספר ״שנקר״, בשיעור הראשון למדנו בין היתר על פתיחת בלוג. הדבר הרגיש לי קצת מיושן וידעתי שכשאני רוצה לראות משהו הקשור לאופנה ולייף סטייל אני נכנס לאינסטגרם. 

© אינסטגרם

באותו הרגע החלטתי להפוך את עמוד האינסטגרם שלי לבלוג שלי - כי מה יותר קולע? פוסט של 1600 מילים או כותרת של שלושה משפטים? זה קצת הזוי להגיד את זה, אבל האינסטגרם נתן לי הרבה, קשרים חברתיים עם אנשים, עבודות ובעיקר חשיפה.

עם מה אני מצלם?

iphone6 ומצלמת NX1000. משהו שהרבה לא יודעים עלי זה שאחד התחביבים כי גדולים שלי זה לצלם, בעיקר פורטרטים או צילומי אופנה.

האשטאג האהוב עלי

אין משהו ספציפי שאני משתמש בו באופן קבוע, מעדיף להוסיף אימוג׳י בכל תמונה.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב באינסטגרם שלי

תמונה שצילמה הצלמת המדהימה אפרת בן שלום. זוהי התמונה הראשונה שלי שפורסמה בעמודי אינסטגרם בחו״ל, דרכה התחלתי להפתח גם לקהל בינלאומי. 

עם הפנים לחו
עם הפנים לחו"ל © אינסטגרם

התמונה שיש לה ערך סנטימנטלי אצלי

תמונה שצולמה מדירה על חוף הים של תל אביב. העיר הזו מאוד לחוצה ומהירה בעיקר למי שבא מעיר מאוד מאוד קטנה כמוני והים מבחינתי הוא הפינה השקטה בין כל הבלאגן. אחרי שפרסמתי את התמונה הזאת ישר קיבלתי כמה צילומי מסך מחברים שהפכו אותה לרקע במסך הסמארטפון שלהם ומאוד התרגשתי.

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי פילטר?

עם פילטרים חלשים ובעיקר משחקים ידניים של צבעים ובהירות.

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו?

 כל מי שאני עוקב אחריו שווה לעקוב אחריו, אז ממליץ בחום!

© אינסטגרם

טיפ ממני לאינסטגרם שלכם

תשקיעו מחשבה בכל תמונה שאתם מעלים, אל תהיו משהו שהוא לא אתם, שתפו מה שאתם הכי הכי אוהבים ותצלמו הרבה, שיהיה מה להראות לנכדים!

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

בטום יש את כל מה שאנחנו מחפשים, בעיקר בשבוע אופנתי שכזה. אם לומר את האמת כבר הרבה זמן שמנו עין על הפרופיל המיוחד שלו שניחן בהרבה עניין, רגעים ומעין ניקיון כזה שכיף לעין בתמונות. טום לוקח אותנו לגמרי לעולם שלו ונותן לנו לחיות אותו ולשתף אותנו כמו שהאפליקציה דורשת. זה לגמרי בלוג, כמו שזה לגמרי אינסטגרם - שילוב מנצח שמוביל אותנו לעקוב אחריו ולרצות לדעת עוד ולחשוב מה יביא להבא.

בשבוע האופנה
בשבוע האופנה © אינסטגרם

דווקא בתור מישהו אופנתי זה לגמרי מיוחד שגם הרבה אוכל, ולווא דווקא אוכל נטול קלוריות, לעיתים אף מפוצץ מאוד, מופיע אצלו בפיד, מעין מסר, סוג של אמירה שאפשר גם וגם ובעיקר שניהם מצטלמים היטב לאינסטגרם. ובכל זאת, אין בחשבון הזה משהו מתנשא כמצופה, זה מרגיש הכי פשוט (במובן החיובי) והכי אחד מאיתנו עם ייחודיות שכיף לראות בנוף האינסטגרמי. בקיצור - שווה לעקוב! 

© אינסטגרם

>> אתם כבר עוקבים אחרי פרוגי באינסטגרם? זה הזמן! <<

עוד קצת מהפרופיל של טום:

© אינסטגרם
 
© אינסטגרם
 
© אינסטגרם
 
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
 

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות