#שווה_לעקוב: אור דניאל עם ה-DIY האינסטגרמי. צילום: אינסטגרם

#שווה_לעקוב: אור דניאל עם ה-DIY האינסטגרמי

אור דניאל שמביאה לנו סרטוני DIY אדירים של 15 שניות ובין לבין לא שוכחת גם לצלם גם כמה תמונות מגניבות. מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה?

בפינת "#שווה_לעקוב"  נמליץ מידי שבוע על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש שווה לעקוב אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: ordani_diy@

ההמלצה שלנו לשבוע הזה היא אור דניאל בת 22, מפתח תקווה, אלופת סרטוני DIY קצרים ומקומיים, שיש לה למעלה מ-4660 עוקבים נאמנים באינסטוש שפשוט אוהבים את מה שהיא עושה. מה סוד האינסטגרם שלה ולמה שווה לעקוב אחריה?

ההמלצה שלנו

אור דניאל מצליחה לגרום לאינסטגרם שלה להפוך לכלי עזר עבור בנות רבות בעזרת סרטוני DIY מיוחדים ומגניבים שעושים לכולם רק חשק לעשות בעצמנו, לפעמים צריך גם כשרון כדי לצלם נכון ולתעד מהזווית הנכונה - וכך בדיוק נראה האינסטגרם של אור!

© צילום מסך מאינסטגרם

ordani_diy@ עונה על שאלון האינסטגרם שלנו!

מה מיוחד באינסטגרם שלי?

הסרטונים כמובן! אני משקיעה המון זמן ומחשבה גם על תמונות וגם על סרטונים אבל אין ספק שהסרטונים מקבלים אצלי במה מיוחדת ולכן הם גם גונבים את רוב ההצגה, וגם את רוב הלייקים!

אינסטגרם ואני

האינסטגרם היא הרשת החברתית האהובה עליי. יותר מיוטיוב, טוויטר ואפילו יותר מפייסבוק. אני מרגישה שיש שמה מקום לביטוי אמנותי גבוה בהרבה משאר הרשתות וכנראה שהיא האהובה בעיקר בגלל הסיבה הזו.

© צילום מסך מאינסטגרם

האשטאג האהוב עלי

DIY# מן הסתם, כי זאת הנישה שלי. אני נכנסת לפחות פעמיים ביום לראות מה חדש לנסות לקבל השראה או לנסות לשדרג רעיון שיש לי בראש. ההאשטאג הכי שימושי בעיניי.

הסרטון שאני הכי אוהבת באינסטגרם שלי

הסרטון הכי אהוב עליי הוא סרטון ה-DIY שלי עם קעקועי השיער

הסרטון שיש לו ערך סנטימנטלי אצלי

תתפלאו אבל הפעם לא מדובר בסרטון DIY. אלא סרטון שצולם באוסטרליה, בזמן שקיעה בחוף של Byron Bay. זה היה רגע קסום שתועד במצלמה. מרגש אותי לצפות בו כל פעם מחדש!

 

How life should be😌 #Byron #Bay #Australia #Less #Is #More

A video posted by Or Daniel | אור דניאל (@ordani_diy) on

עם פילטר או בלי פילטר?

בלי. אם תשאלו אותי, טבעי זה הכי יפה גם בחיים לא רק באינסטגרם.

© צילום מסך מאינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו?

PEINADOSVIDEOS@ זה עמוד מדהים שמפרסם כמעט כל שעה סרטון עיצוב שיער וכולם פשוט מדהימים. הם גם פרגנו לי בענק ופרסמו את כל סרטוני השיער שהכנתי! זו הזדמנות צנועה להחזיר להם חזרה פרגון!

טיפ ממני לאינסטגרם שלכם

תשקיעו בתיאור המילולי שמתחת לתמונה (או לסרטון). אומרים שתמונה שווה אלף מילים, תמונה עם תיאור מושקע שווה אפילו יותר. אבל כמובן שתמיד במינון, אני למשל מאוד מרחיבה במלל כשאני מעלה סרטון, אז בתמונות אני משתדלת לתמצת.

© צילום מסך מאינסטגרם

סיכום פרופיל

אור פשוט מייצגת את כל מה שאנחנו אוהבים, צעירות, קלילות, יצירתיות והרבה מאוד סטייל. בנוסף לכל אלו יש באינסטגרם שלה מאפיין נסתר והוא עזרה לזולת. איך בדיוק? הסרטונים שלה מלמדים איך ליצור דברים ממוצרים קיימים שיש אצל כל אחד ובכך חוסכת כסף להרבה נערות ועל הדרך הן לומדות ממנה איך להיות הכי שיקיות אבל גם עם כסף בכיס. אור מביאה אור לאינסטגרם, החיוך שלה עושה לנו נעים בפיד ורצון בלתי נגמר לצפות בכל דבר שהיא עושה. אין ספק שזה מרענן ושונה לראות חשבון שכזה באפליקציה שאולי לא מתמקד בתמונות אך יודע לנצל היטב את אפשרויות הוידאו שבו. אור - תעשי לנו טובה ואל תפסיקי לעולם!

© צילום מסך מאינסטגרם

עוד קצת מהפרופיל של אור: 

 

אז מסתבר שיש עוד שימושים לקעקועים שהיינו אוהבים בתור ילדים😜

A video posted by Or Daniel | אור דניאל (@ordani_diy) on  

 

לא תמיד חייבים ללכת לים עם אותו כובע, שיפוץ קטן והכובע כמו חדש 👒✨

A video posted by Or Daniel | אור דניאל (@ordani_diy) on  

 

לא תמיד חייבים ללכת לים עם אותו כובע, שיפוץ קטן והכובע כמו חדש 👒✨

A video posted by Or Daniel | אור דניאל (@ordani_diy) on

 

Super easy way to make your old shoes look absolutely new! For more info check out my new Youtube Channel ➡ http://youtu.be/vP8xlQf--d0

A video posted by Or Daniel | אור דניאל (@ordani_diy) on

 

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות