Blindspot: אפליקציית המסרים האנונימית החדשה.

Blindspot: אפליקציית המסרים האנונימית החדשה

רוצים לשלוח הודעה לחברים מבלי שהם יידעו על כך? יש לכם אפשרות לעשות את זה. אפליקציית מסרים חדשה עם אנונימיות מוחלטת. תכירו את blindspot

אם אי פעם דמיינתם שאתם יכולים לשלוח הודעות לאנשים והם לא יידעו שזה אתם או שאתם יכולים למתוח את החברים שלכם, והם בחיים לא ידעו שהמתיחה באה מכם – אתם יכולים להפסיק לדמיין.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אפליקציה חדשה בשם Blindspot, מאפשרת לכם לשלוח הודעות אנונימיות לכל האנשים שבאנשי הקשר שלכם – אך ורק אם הם הורידו את האפליקציה. במידה ואתם שלחתם הודעה לחבר שלכם ייפתח לכם צ'אט איתו אצלכם במסך, אך אם הוא יישלח לכם הודעה, ייפתח אצלו צ'אט אתכם ואתם לא תדעו מי האיש שעומד מאחוריה.

האפליקציה כמשהו חדשני - לא כזאת מדהימה. העיצוב של האפליקציה לא נראה טוב ועל גבול הילדותי (צבעים בוהקים ולא מסודרים). מערכת ההודעות בנויה בסגנון של אפליקציות מסרים אחרות שאנחנו מכירים (משמע 2 ווים צבועים בצבע אחר בשביל לדעת שאותו אדם קרא את ההודעה) ואין שום אפשרות לשיחות קוליות או משהו בסגנון.

מה שכן, האפליקציה עובדת בצורה חלקה מבלי באגים והפרעות שונות. בסופו של דבר, מדובר על אפליקציה המפועלת בצורה טובה, נוחה לשימוש עם עיצוב לא הכי מושלם ורעיון אחד שעוד יבחן בימים הקרובים.

תגובות