נועה פילטר לא קיימת: מי מכוכבי הרשת האהובים לא קיים. צילום מסך מיוטיוב

נועה פילטר לא קיימת: מי מכוכבי הרשת האהובים לא קיים

אחרי הסיפור של דביר חזיזה נזכרנו שלא כל היוטוברים האהובים עלינו באמת קיימים. הכנו לכם רשימה קטנה של יוטיוברים שמסובך קצת לפגוש אותם בחיים האמיתיים

עד כמה שקשה להשלים עם זה, אבל יש כמה דמויות מהמסך שלנו שלא באמת קיימות, כלומר, הם בסך הכל שחקנים. אז מי מהכוכבים שאתם כל כך אוהבים הוא בעצם שחקן? חקרנו קצת והבאנו לכם רשימה של כמה היוטיוברים שאי אפשר לפגוש ברחוב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נועה פילטר

כמו שכתבנו בכותרת, נועה פילטר לא באמת קיימת. השם האמיתי של נועה הוא מעיין רובין והיא שחקנית שפיתחה לעצמה אלטר אגו או דמות בדיונית שאיתה היא מעלה סרטונים לרשת. ממחקר שעשינו עולה כי נועה סיימה בהצטיינות את לימודי המשחק שלה בבית צבי וגם שיחקה בכמה פרסומות שכולנו ראינו בטלוויזיה, אבל ללא ספק ההצלחה הכי גדולה שלה זאת נועה פילטר, הבחורה המשוגעת החמודה.

 

אפס

הדמות של אפס... ובכן, היא די אפסית. אפס הוא הישראלי המכוער, העצבני, המתרגז. גם הזמות הזו (למזלנו) לא קיימת. הדמות אפס היא המצאתם של צמד שוגרזאזא: אור פז ותום טרגר. הדמות כל כך מזוהה עם תום שמשחק אותו עד שיש חולצות בדמותו של אפס ואפילו סרט שלם על דמותו של האפס.

 

מני רלחה

אם תהיתם פעם למה מני רלחה כל כך גברית, זה בגלל שהיא לא באמת קיימת! מני רלחה (עיוות של "מה נראה לך" וקיצור של "מה נראה לך, יש לי חבר") היא דמות סאטירית המגולמת על ידי היוטובר המצליח שחר סויקס. מני הוא פארודיה סאטירית מוקצנת שמתכוונת לצחוק על הדור שלנו ועל תרבות המודרנית.

 

ניצה ולחם

למרות שזה היה ממש מגניב אם למישהו היו קוראים בשם לחם, הצמד ניצה ולחם הם בכלל רועי כפרי וניב מג'ר, צמד קומיקאים שהתחילו את דרכם ב2007 שמצליחים גם ביחד וגם לחוד. כרגע רועי גר ועובד בנוי יורק בחברת Interlude בתור במאי וניב מככב בסדרה "הנדחפים" בערוץ הילדים. בין היתר השניים אחראים על יצירת "חתולנובלה", סדרת אינטרנטית העוסקת הדיבוב חתולים ו"בקיצור", מיני סדרה ששודרה בארץ נהדרת.

 

אבא קריר

אבא קריר הוא אדם שהתחביב שלו הוא לצלם סרטונים קצרים ולעלות אותם לאינטרנט. כן, תחביב נחמד. אבא קריר הוא בעצם נועם אונגר שכמעט אין עליו פרטים באינטרנט אבל הוא כן מצחיק ואולי הוא באמת אבא? אולי יש לו ילדים? אי אפשר לדעת.

 

תותית

תותית הדארג המוגזמת עם כובע הבוקרים הורוד והשיער הבלודיני היא בעצם גיתית פישר, גם שחקנית בוגרת צבי וגם קומיקאית מוכשרת. תותית מוכרת לנו מהסרטונים המיוחדים שלה שגם הם סאטירה ובאים לתת ביקורת על החברה שלנו.

 
תגובות