אשלי: "זה שאני מוכרת לא הופך אותי לפחות בן  אדם". צילום מסך מהאינסטגרם

אשלי: "זה שאני מוכרת לא הופך אותי לפחות בן אדם"

כוכבת הרשת, אשלי וקסמן בקשי, העלתה סרטון חדש בו היא מדברת על מחיר התהילה, למה היא מפחדת להיות עוד יותר מוכרת ממה שהיא היום ורק מבקשת שתכבדו את הפרטיות שלה ושל משפחתה

כוכבי נוער וסלבס רבים סובלים מהטרדות בטלפון, בקשות לסלפי וסרטונים בכל רגע נתון במהלך היום וממעריצים שמחכים להם מתחת לבית. היוטיוברית האהובה, אשלי וקסמן בקשי, החליטה לא לשמור יותר בבטן ולפתוח הכל בסרטון מיוחד בו היא מדברת על מחיר התהילה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"מעולם לא תכננתי להיות בן אדם מוכר. אני מאוד מעריכה ואסירת תודה על ההצלחה שלי, ועל זה שיש כל כך הרבה אנשים שאוהבים את התוכן שלי ואותי. אין דבר שאני אוהבת יותר מלפגוש אנשים שאוהבים אותי." משתפת וקסמן.

כוכבת הרשת האהובה אומרת כי "גם אני בן אדם בדיוק כמוכם. זה שאני יותר מוכרת ממה שהייתי פעם לא הופך אותי לפחות בן אדם...פונים אלי ברחוב, מתקשרים אלי, מחכים לי מתחת לבית. אני מבינה למה אנשים מרגישים איתי בנוח, אבל אני כבר לא מרגישה בנוח".

© צילום מסך מאינסטגרם

"השבוע עברתם את הגבול". הכוכבת טוענת כי: "לא הפסקתם להטריד את עידן (בעלה - נ.ט) בטלפון, לא הפסקתם להתקשר אלי. צילמתם את הבת שלי כשהייתה עם הבייביסיטר ללא הסכמת אף אחד, צעקתם לבייביסיטר ברחוב, ביקשתם להצטלם איתי בזמן שהחזקתי את הילדה שלי בת השנתיים לפיפי בגינה על הדשא, אמא של אחת הצופות רדפה אחריי בפארק כשהייתי עם הבנות שלי ולא הבינה את שפת הגוף שלי כשהמשכתי ללכת". עם זאת היא דואגת להסביר שהיא לא כועסת על המעריצים, רק מבקשת שיכבדו אותה ואת הפרטיות שלה ושל משפחתה.  

מבחינת אשלי, הגרוע מכל הוא שמעריצות לא מפסיקות לדפוק ולצלצל בדלת הבית שלה כשהיא מרדימה את הבנות שלה. "הבנות בכו והכלב התחרפן" סיפרה כוכבת הרשת בסרטון המדובר. "אנשים מחכים לי מתחת לבית, רוצים להצטלם איתי ברגעים לא מתאימים, וזה קשה. אנשים שוכחים שאני בן אדם לפני שאני יוטיוברית ואדם מוכר-אני אמא ואישה. גם אנחנו זקוקים לפרטיות".

screenshot_2-horz
© צילום מסך מאינסטגרם

הכוכבת חושפת כי "מציעים לי כל הזמן להשתתף בתכניות טלוויזיה, וזו בדיוק הסיבה שאני מפחדת מזה. אני מפחדת להיות עוד יותר מוכרת ממה שאני היום, כי אני מרגישה שכבר איבדתי את הפרטיות שלי לגמרי."

אשלי מסכמת את הסרטון ואומרת כי היא כן אוהבת שמבקשים ממנה סלפי, והיא אוהבת להצטלם ולדבר על המעריצים והמעריצות שלה, אך צריך להפעיל שיקול דעת כשפוגשים אותה. היוטיוברית מסבירה כי כשהיא הולכת לבד ברחוב-זה זמן מעולה לדבר איתה ולבקש סלפי, אך אם היא במסעדה באמצע הביס- חכו שהיא תסיים לאכול, או- אם היא עם הבנות שלה-תשאלו אם זה זמן מתאים לעשות סלפי. 

לנו סיפרה אשלי כי: "אני מאוד אוהבת ומעריכה את הקהל המדהים שלי ותמיד שמחה להצטלם עם כולם אבל לפעמים רוצים להצטלם וזה לא הזמן המתאים ומבקשת שיכבדו".

הסרטון המדובר
 

 

 

תגובות