#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון האמנותי של גילי. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון האמנותי של גילי

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. גילי ילמד אותנו את הדרך הטובה ביותר להעביר רגשות ותחושות דרך האינסטגרם, ויכניס אותנו לעולם האינסטגרם שלו. אז למה שווה לעקוב אחריו?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של גילי קוסקס, בן 18 מראש העין. צלם ומלצר, ואולי יום אחד יצליח לשלב ביניהם. גילי מנהל חשבון אינסטגרם עם מעל שלושת אלפים עוקבים ומתקרב לתמונת האלף שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @gilikoskas

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

חשבון האינסטגרם של גילי מורכב מבני אדם, צילומים של אנשים, בדרך כלל בני נוער. ויש לו גם סיבה טובה למה הוא בחר בכיוון הזה. כשמסתכלים על הפיד רואים שלל פרצופים עם הבעות שונות ובמצבים שונים, דבר היוצר סקרנות ורצון להישאר ולראות עוד.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי

זה מקום שבו אני יכול להעלות אליו תמונות ולהביע בחופשיות את הדעה שלי.

© אינסטגרם

מה  מיוחד באינסטגרם שלי

מה שמיוחד באינסטגרם שלי זו העובדה שהפכתי אותו לעמוד צילום מפרסום של התמונות שלי, אני התחלתי להעלות תמונות לשם שאני מצלם כי הייתה תמונה אחת שממש אהבתי שצילמתי, אז לקחתי את זה רחוק וראיתי שאנשים אוהבים את זה, התחלתי ממש להפוך את זה לעמוד רשמי, גם בנוסף לזה אני לפעמים מצרף קטעים שכתבתי מה שיותר מוסיף לתמונה, בין אם זה מהחיים האישיים שלי או סתם דברים שקשורים לתמונה.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב

התמונה של האוזניות שלי, כל פעם שקשה לי אני פשוט מדליק את המוזיקה, גם כשטוב לי ובעצם כמעט בכל רגע בחיי אני מקשר לשירים. והתמונה לדעתי ממש נקייה ורגועה ושלווה. 

כל פעם שקשה לי אני פשוט מדליק את המוזיקה
כל פעם שקשה לי אני פשוט מדליק את המוזיקה © אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

זאת תמונה שבעצם מייצגת את המוח שלי, כמה קשה לי וכמה אני מנסה לחייך למרות שאני מרגיש חנוק מבפנים, הגעתי לעשות את התמונה הזאת עם מישהי שגם עוברת זמן לא קל והרגשתי שאני יכול להוציא איתה את המיטב, ואני ממש מחובר אל התמונה הזאת. זאת בעצם נערה שמחייכת וכל הפנים שלה מלאות בפיח והן קשורות בחבלים. אבל עדיין רואים אותה מחייכת. זה בעצם מדבר על זה שאפשר לחייך גם כשקשה למרות שאתה לא יכול לדבר ולא להוציא את זה החוצה. 

אפשר לחייך גם כשקשה
אפשר לחייך גם כשקשה © אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

אני לא משתמש בכלל בפילטרים של האינסטגרם, לדעתי הם מוגזמים ופחות טובים מכל עריכה שאני משקיע במחשב.

© אינסטגרם

למה אני מצלם בעיקר אנשים?

אנשים הם הרבה יותר דינמיים מחפצים וקל לצלם אותם, בנוסף אני חושב שדרכם אני יכול להעביר הרבה יותר רגש. בינתיים לא עלה לי לראש תמונה עם חפצים דוממים בלבד. נקודת המבט שלי היא שיותר קל להעביר מסר דרך "אובייקטים חיים".

© אינסטגרם

תהליך התמונה

דבר ראשון אני עושה שיחה עם כל אחד מהמצולמים שלי, כך שאוכל להכיר אותם יותר לעומק ולראות מה הולך להם במוח וזה פשוט מעלה בי רעיונות, ולפעמים יש פשוט תמונה שאני אוהב אז אני אצלם בכל מקרה.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

@dor_b123, בחור אומנותי מאוד ואני מציץ בקיר שלו בתדירות קבועה, ממליץ לכם גם!

@dor_b123
@dor_b123 © אינסטגרם

טיפ ממני

מה כבר אני יכול להביא כטיפ? אם אתם רוצים עוקבים או להפוך את האינסטגרם שלכם למעניין תבחרו נושא שאתם אוהבים ותפרסמו את עצמכם שם.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

גילי הוכיח לנו שאינסטגרם יכול להיות רק תמונות של אנשים ועדיין להעביר מסר, להעביר רגש והרבה משמעות. בכל תמונה אפשר להבין מה עומד מאחוריה ולפעמים כשקשה להבין, התמונה יוצרת עניין וסקרנות גדולים יותר. אין ספק שיש לגילי הרבה מה לומר והוא מעביר את זה בצורה מושלמת דרך עדשת המצלמה. אנחנו באמת חושבים ש#שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של גילי

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות