והזוכים הם: יוטיוב מחלקת פרסים לכוכבי הרשת . צילום: תומר פלוטין

והזוכים הם: יוטיוב מחלקת פרסים לכוכבי הרשת

אמש (ד') נערכה לראשונה בישראל מסיבת הכפתורים של YouTube במסגרתה הוענקו פרבים לכוכבי רשת ויוצרים לכבוד חציית קו 100,000 העוקבים, בינהם: סטטיק ובן אל, משה פרץ, עדן בן זקן ואשלי וקסמן בקשי

שחקנים מוערכים זוכים על עבודתם באוסקר ובל נשכח את שדרת הכוכבים בהוליווד, למוזיקאים יש את הגראמי, ומה יש לכוכבי הרשת, שלגמרי הפכו להיות חלק משמעותי בנוף התרבותי והבידורי שלנו? להם יש את פרס הכפתורים של YouTube.  

אמש (ד') נערכה לראשונה בישראל מסיבת הכפתורים של YouTube, במסגרה העניקו ל-35 יוצרים ואומני רשת את כפתור הכסף לכבוד חציית קו ה-100,000 מנויים. בין הזוכים ניתן היה למצוא זמרים וותיקים בהם שלמה ארצי, אייל גולן, שרית חדד ומשה פרץ, מוזיקאים שזכו להצלחה רבה ברשת כמו סטטיק ובן אל, איזי ועדן בן זקן וכמובן ליוטיוברים מפורסמים כמו אשלי וקסמן בקשי גיא פודולוביץ מערוץ GuyTV וטופ גיק. בנוסף, זכה ערוץ The Living Thombstone בכפתור זהב לכבוד חציית רף מיליון המנויים.

© צילום: תומר פלוטין
© צילוםך תומר פלוטין

את האירוע שנערך במועדון האומן 17 בתל-אביב הנחו תופעת הרשת גדי וילצ'רסקי ולוסי איוב. על התוכנית האומנותית הופקדו סטטיק ובן-אל תבורי, שכאמור אף זכו בכפתור המיוחד. השניים הפתיעו את הקהל כשעצרו את הופעתם בפתאמיות וביקשו מהנוכחים באולם לקפוא למשך 30 שניות לטובת אתגר בובות הראווה שסוחף את העולם. עוד הגיעו לפרגן - עדי ביטי, האחיות מלול וליאון שניידרובסקי.  

מסיבת הכפתורים, שכבר הפכה למסורת במדינות רבות, נערכה לראשונה בארץ לרגל ציון מספר שיא של מקבלי פרסים. למעשה בשנת 2016 היה מספר הזוכים גבוה ביותר מפי שלושה מכל הזוכים בשנים הקודמות יחד, דבר המעיד על הפופולריות הגוברת של הפלטפורמה בישראל. YouTube מחלקת שלושה כפתורים - כפתור כסף בעבור 100 אלף מנויים, כפתור זהב לאחר חציית רף מיליון המנויים ויהלום לכבוד עשרה מיליון מנויים. 

© צילום: תומר פלוטין
oo_(4)
 

 מי לדעתכם יהיה הראשון בארץ לקבל את היהלום? בואו לספר לנו בתגובות

 

תגובות