#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון הידיים של עוז. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון הידיים של עוז

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. הכירו את עוז, כמה תמונות של ידיים כבר אפשר לצלם? מסתבר שהרבה וגם כל תמונה יותר מפתיעה מהקודמת, אז למה שווה לעקוב אחריה?

מדי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של עוז ולוטקר, בת 16 מאשדוד. עוז כבר הצליחה לגרוף אחריה יותר מארבעה אלפי עוקבים ולהעלות יותר מ- 300 תמונות שהמשותף לכמעט כולן הוא הידיים.

והשבוע: @ozvalotker

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

ידיים? מה כבר אפשר לעשות איתן, מסתבר שמלא! הפיד של עוז מלא בידיים וביופי, בכל תמונה היד מחזיקה משהו אחר או שיוצא ממנה משהו מיוחד ויכול להיות שהיד היא בעצם משהו אחר. אין ספק שזה אחד הפידים המקוריים, היפים והמגניבים שפגשנו, המשיכו לקרוא ואנחנו בטוחים שתבינו.

© אינסטגרם

כמה פעמים ביום אני באינסטגרם

אני נכנסת לאינסטגרם בערך 5 פעמים ביום פחות או יותר, תלוי אם יש לי לחץ. אבל אני חושבת שאני הרבה יותר זמן עורכות תמונות לאינסטגרם שלי מאשר משתמשת בו כמו כולם.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי

אינטגרם בשבילי זה הנאה, כיף לי לעלות תמונות ולחשוב על רעיונות יצירתיים ובמיוחד לקבל תגובות טובות אחר כך. זה מקום שאפשר להתבטא בו איך שרוצים וכיף לראות אנשים שלוקחים את זה כל אחד למקום שלו והרבה פעמים אני גם לוקחת רעיונות מהאינסטגרם. מבחינתי זאת אפליקציה ממש מגניבה שמקרבת אותי לאנשים שאני לא מכירה ובזכותה גיליתי שאני אוהבת מאוד לצלם ולערוך תמונות. אני חושבת שבזכותה יצא לי להכיר את הצילום ואני נהנת מאוד לערוך תמונות, לחשוב על רעיונות לתמונות, ולצאת לימי צילום בים או בטבע עם חברות או משפחה.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

אני חושבת שמה שמיוחד זה שאני מעלה מה שבא לי, כלומר אין לי איזשהו סדר בפיד או צבע מסוים, אני מעלה גם תמונות שלי וגם תמונות ערוכות, תמונות של טבע וסרטונים. אני גם חושבת שהתמונות שלי הן דיי מיוחדות ולא ניתן למצוא אותם במקומות אחרים בדרך כלל כי אני משתדלת להיות מקורית ולחשוב לבד (ואם אני מעתיקה אני משתדלת לתייג)

© אינסטגרם

השטאג אהוב

אני ממש אוהבת לתייג #weekend ולהוסיף כל מיני אמוג'י.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהבת

אני חושבת שזאת התמונה שאני הכי אוהבת מפני שאחרי שהעלתי אותה ראיתי שהמון מתלהבים ממנה וראיתי שגם הרבה אנשים באינסטגרם התחילו גם לעשות כזאת, אז הרגשתי די טוב עם זה שיצא לי תמונה כל כך מוצלחת.

© אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

אני הכי מחוברת לתמונות שעשיתי לדודה שלי כשהייתה בהיריון, עשיתי לה תמונות בשקיעה עם הבטן ההריונית ואני חושבת שאלה התמונות הכי יפות ומיוחדות שיצא לי לעשות. זה היה ההריון הראשון של דודה שלי ואני גם מאוד מחוברת אליה ואוהבת אותה אז הרגשתי טוב עם זה שהתמונות יצאו יפות ומאוד מיוחדות!

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

ברור שעם פילטר! אבל בלי להגזים.

© אינסטגרם

הדבר שאני הכי אוהבת לצלם

אני הכי אוהבת לצלם תמונות בטבע, עם רקע ירוק, שקיעה, או ים. אי אפשר להסביר את השקט והעוצמות של המקומות האלו.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

ממליצה על @Arnellafurmanov__, היא ממש מוכשרת ויש לה פיד מגניב!

@Arnellafurmanov__
@Arnellafurmanov__ © אינסטגרם

טיפ ממני

אני חושבת שהטיפ שלי הוא פשוט להעלות מה שבא לכם, לשם זה האינסטגרם נוצר. ובאמת להפיק ממנו את הטוב.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

וואו, זאת בערך המילה היחידה שיש לנו להגיד על התמונות של עוז, הכול חדש ולא נמצא בשום מקום אחר! הכול ערוך בצורה מדהימה ומעביר מסר אחר. כל תמונה יותר יפה ומושקעת מהשנייה ואם אנחנו היינו צריכים לבחור את התמונה האהובה עלינו אין מצב שהיינו מצליחים! מעניין מה תהיה התמונה הבאה? אנחנו נמשיך לעקוב אחריה ובאמת חושבים שגם לכם #שווה_לעקוב אחריה, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של עוז

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות