#שווה_לעקוב: הכירו את חשבון מצב הרוח של joltza@. צילום מסך מאינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את חשבון מצב הרוח של joltza@

חיוכים ופרצופים, שחור, לבן ומעט צבעים זה מה שאנחנו מקבלים בפיד של גל אז למה שווה לעקוב אחריו?

מדי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של גל גולץ, עוד מעט בן 17, מאריאל. אוהב לצלם ובין הצילומים והלימודים גל גם מבשל, מצייר, שומע מוזיקה ונמצא הרבה בטבע.

והשבוע: joltza@

ההמלצה שלנו

בפרצופים של בני האדם אפשר לראות המון רגשות והבעות, גל הבין את זה ומשתמש בזה, רוב הפיד שלו הוא פרצופים שונים, בהבעות שונות ובעריכה שונה. רוב הפרצופים הם של בנות וכנראה שגם מאחורי זה עומד משהו עמוק יותר.

מה זה אינסטגרם בשבילי?

מגדירים את זה כרשת חברתית, אבל בשבילי זה הרבה יותר מזה, הכרתי המון אנשים דרך אינסטגרם, קיבלתי המון השראה, וכמובן זו הדרך שלי לשתף את האומנות לעולם.

מה מיוחד באינסטגרם שלי?

האינסטגרם שלי מתאר אותי בתקופות. אני זוכר שעד לפני חצי שנה לא אהבתי בכלל צילום בשחור לבן, ועכשיו אני לא מפרסם תמונות צבעוניות בכלל. אני מצליח להביע את עצמי הרבה יותר טוב בסדר מסוים של צבעים. כמו רגשות ותקופות.

האשטאג אהוב –

אני לא משתמש כל כך בהאשטאג, אבל אם כבר זה #vsco.

 

שיעור מתמטיקה

A photo posted by Photography account ,gal Goltz (@joltza) on

התמונה שאני הכי אוהב בפרופיל שלי

נורא קשה להחליט, אבל אני חושב שזו. זה ההפקה הראשונה שלי ובעצם היחידה עד עכשיו, שממש תכננתי צילומים עם סטייליסטית ומודל. אני אוהב להוציא צילומים טובים מלוקיישנים פשוטים. וזו בהחלט אחת שיצאה כזו, ובנוסף אור וצל זה משהו שנורא חשוב לי, וכאן זה יצא פרפקט.

© אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

.אני מוצא את עצמי לאחרונה הרבה במיטה, ואחד הדברים היפים זה האור של השמש שעושה לי קצת טוב כשרע

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

זה תלוי. אם זה פילטר אחד ומוכן - אני לא אוהב להשתמש ולא ממליץ. את התמונות שלי אני עורך במחשבה רבה ומשתמש בהמון כלים כדי להגיע לתוצאה הסופית. אך בכל פיד שלי יש דרך אחרת לעריכות המתאימה את עצמה לרעיון של הפיד; למשל, היו לי שני פידים (אחד בצבע וורוד, ואחד בצבע כחול) שהמטרה שלי הייתה ליצור over עריכה מוגזמת, וישנם פידים שהעריכה היחידה שלי היא רק משחק עם האור והצל בתמונה.

למה בזמן האחרון רוב התמונות שלי שחור לבן?

כמו שאמרתי לפני כן, הפיד שלי הולך בעיקר לפי תקופות וצבעים, בשנה האחרונה עברתי המון משברים נפשיים, וככה גם ראיית העולם שלי נהייתה שלילית ובשחור. הצילום מאוד עוזר לי לעבור את התקופה הזו.

הדבר שאני הכי אוהב לצלם

אני חושב שאנשים זה דבר מאוד מעניין, זה כמו תחביב, לנתח אנשים. הדרך הכי טובה בשבילי להעביר רגש בתמונה היא דרך פנים ולבוש. בעקרון יש לי המון אנשים שהייתי רוצה להציע להם לצלם אבל אני מאוד ביישן, אז בדרך כלל אני מצלם כמה חברות, ומידי פעם גם פרוייקטים. 

טיפ ממני 

אם אתם אוהבים משהו, תעסקו בו כמה שיותר, אם תגידו שאין לכם זמן פנוי לזה, רוב הסיכויים שזה לא ילך. בדרך כלל אני פנוי רק כשאני לא מצלם. בנוסף, תדעו שתמיד יש ירידות, אבל מכישלון יוצא אומנות!

סיכום פרופיל

גל מצליח להעביר את המחשבות והרגשות שלו בתמונות. בזמן האחרון התמונות שלא ללא צבע ומבינים ישר שזוהי תקופה, אבל כמו שגל אומר מכישלון יוצאת האומנות! הפרצופים אותם הוא מצלם בזווית שונה, לא סימטרית ולא מנסה לייפות זה מה שמיוחד ושונה בפיד שלו. אנחנו צופים לו עוד עתיד ומחכים לראות מה התקופה הבאה בחיים שלו תגרם לו ליצור.

נמשיך לעקוב אחריו ובאמת חושבים שגם לכם #שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו! 

עוד קצת מהפרופיל של גל

 

The smiths - Asleep

A photo posted by Photography account ,gal Goltz (@joltza) on

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

 

 

 

תגיות
תגובות