סאבסקרייב: היוטיוברים קייט אלברכט ומרים גדיאל. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים קייט אלברכט ומרים גדיאל

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - קייט אלברכט ומרים גדיאל

קייט אלברכט

קייט אלברכט פתחה את ערוץ היוטיוב המצוין שלה Mr. Kate באוגוסט 2009. הערוץ של אלברכט הוא אחד מערוצי היוטיוב המקוריים והמגניבים שנתקלנו בהם לאחרונה. אלברכט מעלה לערוץ שלה סרטוני DIY, לייפסטייל, עיצוב ועוד סרטונים נהדרים שאנחנו לא רגילים לראות בערוצי יוטיוב אחרים. 

 

הסרטונים של אלברכט מצטלמים בצורה מקצועית על ידי צלם חיצוני ותמיד תמצאו על הסט שלה עוד אנשי צוות. אבל דבר זה ממש לא פוגע באיכות ובכיף של הסרטונים שלה. קייט היא לא היחידה שמופיעה בסרטונים שלה, לעיתים תוכלו למצוא איתה את בן זוגה ג'ואי, שמתארח ברבים מהסרטונים שלה. חוץ מבן, קייט עושה הרבה שיתופי פעולה עם יוטיוברים אחרים ואהובים.

מרים גדיאל

מרים גדיאל היא בין היוטיוברים הישראלים שזכו לחשיפה רבה בשנה האחרונה. והיא לגמרי הרוויחה את זה ביושר. היא פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Miryam באוגוסט 2012. הסרטונים בערוץ שלה עוסקים בביוטי, טיפוח ואופנה. אבל תוכלו גם למצוא בערוץ שלה וולוגים מעניינים ועמוסי יוטיוברים, אתגרים וטאגים.

 

גדיאל היא יוטיוברית צעירה ומרעננת, הסרטונים שלה מושקעים ואיכותיים. אנחנו בטוחים שזו רק ההתחלה שלה ושהיא וערוץ היוטיוב שלה יגיעו רחוק.

תגובות