#שווה_לעקוב: ההרפתקאות המדהימות של יובל. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: ההרפתקאות המדהימות של יובל

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. הכירו את יובל. מקומות רחוקים מישראל, בני אדם וחיות, כל זה נמצא אצלו בקיר של יובל. אז למה שווה לעקוב אחריו?

מדי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של יובל שי, בן 17 מגדרה, תלמיד כיתה יב'. ליובל חשבון אינסטגרם עם כ- 400 עוקבים והרבה תמונות מאזורים בעולם שרובנו לא ביקרנו שם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: yuvalshayphoto

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

כזה עוד לא ראינו. הפיד של יובל מורכב מתמונות מרחבי העולם של אנשים זרים, שבטים וחיות בר. התמונות ברמה גבוהה שלא יביישו אף צלם טבע מקצועי. תמונות כאלו עוד לא ראיתם בפיד של נער בן 17.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי?

בשבילי אינסטגרם זה מקור השראה לתמונות שלי. יצא לי להכיר הרבה צלמים מקצועניים באינסטגרם עם תמונות ברמה בין לאומית שברשת חברתית אחרת לא הייתי מכיר.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

גלשתי הרבה באינסטגרם ועוד לא נתקלתי בנער בגיל שלי שמצלם את הנושאים שאני מצלם: שבטים, חיות, דתות.

© אינסטגרם

השטאג אהוב

#explore חשוב לי שאנשים ייחשפו לעולם המגוון שיש לנו ולדברים שיש לו להציע.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב

התמונה שאני הכי אוהב היא תמונה שצילמתי תוך כדי רכיבה על גמל במזרח הודו. ילדה קטנה הסתכלה ישר למצלמה והצלחתי לצלם את המבט שלה. הייחודיות בתמונה הזאת היא שהיא נראית מבוימת, נראה כאילו שהילדה עמדה שם וחיכתה להצטלם אבל האמת היא שהיא צולמה במקריות רבה, שבריר שנייה נוסף והילדה כבר לא הסתכלה למצלמה.

© אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

התמונה שיש לי ערך רגשי אליה זה תמונה של להקת כרישים מתים על חוף בצפון האי זנזיבר בטנזניה. מאז ומתמיד אהבתי את הים ואת היצורים בו ובגלל זה כואב לי לראות שהאנושות מכחידה את המינים הנפלאים האלה.

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

אני מוסיך מעט contrast לתמונות כדי שיהיו יותר דרמטיות. בסופו של דבר חלק מצילום זה גם עריכה טובה.

© אינסטגרם

מה אני הכי אוהב לצלם?

לצלם אנשים שונים מכל העולם. חשוב לי לתעד את מגוון הרעיונות ודרכי חיים בעולם - במיוחד במקומות ששונים מישראל.

© אינסטגרם

תמונה ספונטנית או מבויימת?

אני מעדיף תמונות ספונטניות (מעט מאוד תמונות שלי מבוימות), בסופו של דבר לדעת לצלם זה לא רק ללחוץ על כפתור אלא לתפוס את הרגע הנכון.

© אינסטגרם

איך אני מצלם תמונות של אנשים זרים?

רוב התמונות שלי לקוחות מתוך הליכה ברחוב, ביער או בזמן נסיעה לכן אין לי אפשרות לפנות לאנשים. אבל בשביל חלק קטן מהתמונות שצילמתי פניתי ושאלתי בחיוך: " שלום, אפשר לצלם אותך?", חלק מהאנשים מגיבים בשמחה ואחרים קצת פחות.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

חשבון אינסטגרם שאני רוצה לפרגן לו הוא של אחי הקטן – איתי, @itay_shay_photographer. הוא קטן ממני בשנתיים ואוהב לצלם גם - התמונות שלו דרמטיות מאוד. אני ממליץ בחום לעקוב אחריו - במיוחד לאלו שאוהבים שבטים.

@itay_shay_photographer
@itay_shay_photographer © אינסטגרם

טיפ ממני

העלו את הדברים שאתם אוהבים באינסטגרם - זה המקום שלכם לממש את הפוטנציאל שלכם.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

החשבון הזה לא מיוחד בגלל הצבעים או הסדר בפיד, הוא מיוחד בגלל האובייקטים, הרבה אנשים מצלמים בני אדם, אבל כאן בני האדם נמצאים בסביבה הטבעית שלהם והתמונות הן בעצם קטע מהחיים שלהם באותו רגע. התמונות לא נראות ערוכות והן כלל לא מבוימות דבר הגורם לאותנטיות גבוהה של התמונות. אנחנו נמשיך לעקוב אחריו ובאמת חושבים שגם לכם #שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של יובל

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות