נפתרה התעלומה: למה דמויות דיסני תמיד עם כפפות לבנות?. צילום: yes, באדיבות ABC

נפתרה התעלומה: למה דמויות דיסני תמיד עם כפפות לבנות?

אם תהיתם למה דמויות דיסני תמיד מצויירות עם כפפות לבנות ומה הקטע של הלוק, אתם יכולים להירגע כי יש לנו את התשובה לכך, ולא תאמינו מה היא!

אם תמיד תהיתם למה הידיים של דמויות דיסני תמיד מכוסות בכפפות לבנות וכמעט אף פעם לא רואים את הידיים שלהם (גם כשהן יוצאות מהאמבטיה), אתם יכולים להפסיק כי מצאנו לכם את התשובה לסוגיה המסתורית הזאת. אתם לא תאמינו למה ואיך זה בכלל התחיל! תמשיכו לקרוא...

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מיקי מאוס היה הראשון מדמויות דיסני לו הוענקו כפפות לבנוץ. הוא הופיע לראשונה בשנת 1928 והוא צוייר עם כפות ידיים רגילות בצבע שחור. רק שנה לאחר מכן, בשנת 1929,  הוא צוייר עם כפפות. אז למה בכלל החליטו לשנות בדיסני כיוון ולהעניק לדמות הכי מפורסמת בעולם כפפות לבנות? האמת היא שיש לכך שלוש סיבות עיקריות. מוכנים?

הסרט הראשון של מיקי מאוס
הסרט הראשון של מיקי מאוס © צילום מסך מיוטיוב

חסכון בזמן

לצייר כפות ידיים בכל פריים של הסרט לקח זמן רב מאוד וגזל את זמנם של המאיירים. לכן, כדי לזרז את התהליך, האנימטורים התחילו לצייר את הדמויות עם כמה שפחות פרטים - ראש ועיניים גדולות, גפיים דקים וארוכים עם ארבע אצבעות.  

גם פה הוא עדיין בלי כפפות...
גם פה הוא עדיין בלי כפפות... © צילום מסך מיוטיוב

ניראות

בגלל שבהתחלה הסרטים היו משודרים בשחור לבן ואיכות התמונה לא הייתה חדה כמו שאנחנו רגילים היום, היה קשה לראות את הידיים השחורות של הדמויות נגד הגוף שהיה גם בצבע שחור. כפפות לבנות עזרו להדגיש את כפות הידיים של הדמויות ואת המחוות והתנועות של הדמויות.

מיקי לראשונה עם התוספת החדשה
מיקי לראשונה עם התוספת החדשה © צילום מסך מיוטיוב

אנושיות

בספר הביוגרפי שלו, הודה וולט דיסני "לא רצינו שלמיקי מאוד יהיו ידיים של עכבר, הוא היה אמור להיות כמו בן אדם. אז הענקנו לו כפפות".  

למעשה, הטריק הזה כל כך הצליח שגם המתחרים של דיסני העתיקו אותו.

מקור: brightside

 

 

 

 
תגובות