לא שלהם: האודישן מ"אקס פקטור" שעורר סערה ברשת. צילום מסך מיוטיוב

לא שלהם: האודישן מ"אקס פקטור" שעורר סערה ברשת

האודישן של שון וקים צנחני, הצליח להלהיב את השופטים ואת הקהל, אך היו כאלו שפחות התלהבו. מדוע?

אם צפיתם בשבוע שעבר באודישנים של "אקס פקטור", בוודאי נתקלתם באחים שון וקים צנחני שהחליטו לבצע את "Smooth Criminal" של מייקל ג'קסון עם טוויסט קטן. השופטים אהבו את העיבוד של האחים לשיר הנוסטלגי והעבירו אותם שלב. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אומנם הביצוע היה יפה ומרשים אך לא מקורי במיוחד - מה שעצבן מעט את הגולשים ברחבי הרשת. בסדרה המוזיקלית "GLEE", שמאופיינת בקאברים לשירים מוכרים, כבר עשתה כבוד לשיר ועיבדה אותו מחדש. מעריצי הסדרה בוודאי שמו לב כי מדובר באותו העיבוד כמו שהציגו האחים על בימת האודישנים.  

האודישן
 

 השופטים התלהבו מהביצוע ושיבחו את האחים במחמאות. אנחנו לגמרי מסכימים עם השופטים, הביצוע היה מעניין ומיוחד. רק חבל שהוא מועתק מהסדרה. אומנם האחים לא הציגו את העיבוד כשלהם, אך למי שאינו מכיר את הסדרה, ניתן לחשוב כאילו מדובר בעיבוד מקורי. אנחנו מצפים שעכשיו, אחרי שעברו את שלב האודישנים הראשון, האחים יראו לנו למה הם באמת מסוגלים ואולי אפילו נשמע עיבודים מקוריים ומעניינים.  

הביצוע של Glee
 

קים התייחסה לעניין בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה: "לא לקחנו קרדיט על שום דבר, ומשום שאף אחד לא יודע מה אנחנו עושים ואף אחד לא שמע עוד ביצועים שלנו זה לא אומר שאנחנו לא מקוריים... אנחנו מודעים לעניין שיותר מחצי מדינה (כולל אותנו) רואים "גליי", אם היינו רוצים להסתיר את העניין לא היינו משתמשים בצ'לו שיש בשיר המקורי, והיינו משנים את העיבוד. אנחנו פריקים של גלי, ומעריכים כל עיבוד וכל עבודה שלהם שם".

תגובות