הסיפורים האישיים: אנשי הבידור על הקרובים שנפלו. צילום מסך מאינסטגרם

הסיפורים האישיים: אנשי הבידור על הקרובים שנפלו

לא מעט סיפורים על קרובים, לא מעט חיילים שנפלו במלחמה או בפיגוע. אנשי הבידור שיתפו אותנו באנשים ובסיפורים על הקרובים שלהם

קראו גם:

אשלי וקסמן בקשי - על החייל שגרם לה לעלות לארץ

כוכבת הרשת הקנדית עשתה עלייה לישראל כדי לשרת בצה"ל. היא האמינה שזה המקום שלה, שגם היא חייבת להיות כאן ושזה הבית. אחת הסיבות שגרמו לה לרצות לקום ולעלות היא סיפורו של חייל בודד אמריקאי שנהרג בלבנון, חודש לפני שזו עלתה לארץ בזמן מלחמת לבנון השנייה.

שגיא ברייטנר - על הדוד שלא הכיר

20 שנה לפני שכוכב הרשת, השחקן והמנחה שגיא ברייטנר נולד, דודו, שמחה יצחק ברייטנר ז"ל הוכרז כנעדר במלחמת יום כיפור, שבעה חודשים אחר כך הכריזו עליו רשמית כחלל צה"ל, כשטיל נ״ט פגע בטנק שעליו נהג. 
מספר חיילים שהיו לצידו בקרב וחזרו מהשבי, סיפרו איך שמחה נלחם עד הרגע האחרון מול הקומנדו המצרי גם כשידע, שהוא כבר לא יחזור. מאז ועד היום, המשפחה והחברים מנציחים אותו בדרך מיוחדת - טיול בארץ כמו שהוא אהב כשבסוף הטיול עושים טקס מיוחד לזכרו.

עמית פרקש - על אחיה תם

השחקנית האהובה כבר שנים כואבת את אחיה, תם פרקש שנפל במלחמת לבנון השנייה בהתרסקות מסוק. בשנים שעברו מאז הוציאה פרקש שיר מיוחד לזכרו ("מיליון כוכבים") ובכל שנה ביום הזכרון מקדישה לו פוסט מיוחד. "נשארו לי רק תמונות, זכרונות ולב שבור. הלוואי והיית פה תם...כל כך מתגעגעת" כתבה הפעם באינסטגרם.

דניאל פרץ - על החבר מהטירונות ולמבצע הלחימה

כוכב "המירוץ למיליון" היה מבין לוחמי מבצע "צוק איתן" בעזה, באחד מימי הלחימה הסתובבה לה לפתע הודעה כי חברו, בניה נפתלי רובל נהרג בהתקלות עם מחבלים. "את בניה הכרתי בטירונות, אותו מחזור גיוס,  יחד באותה הפלוגה - הוא מחלקה 2 ואני מחלקה 3" מספר פרץ ומוסיף: "מסוג האנשים שאתה מתחבר אליהם בשניה, סחבק, אחד משלנו, של כולנו, של כולם. גבר שבגברים, חיוך שבחיים לא יורד מהפנים, צניעות שמעוררת קנאה, ולב ענק שמכיל הכל.  והכאב עדין לא מרפה..."

 

 

תגובות