KEKE: אתגר הריקוד המסוכן שמשגע את הרשת!. קרדיט: צילום מסך מהאינסטגרם, מיוטיוב

KEKE: אתגר הריקוד המסוכן שמשגע את הרשת!

כשדרייק השיק השבוע את שירו החדש "In My Feelings", הוא בטח לא חזה את האתגר הוויראלי שמבוסס על השיר שלו שכובש את הרשת בימים האחרונים. מאיפה כל העניין התחיל? ומי זאת בכלל קיקי?

במידה ואתם גולשים באינסטגרם על בסיס קבוע, ככל הנראה כבר נקלתם בסרטון לצלילי המילים "KEKE" ובו רואים אנשים מבצעים את האקט המסוכן - יציאה מהמכונית תוך כדי נהיגה ומתחילים לרקוד באופן רנדומלי באמצע הכביש. האתגר החדש,המוזר והמסוכן הזה זוכה למעלה מחצי מליון העלות של גולשים שנענו לאתגר, יצאו מהמכונית שלהם ורקדו - כולל גם מספר סלבס אהובים. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

החל מליאון שנידרובסקי ועד קווין הארט-  מאות אלפי גולשים הספיקו להעלות גרסה משלהם לשיר שמזוהה עם הפזמון "KEKE DO YOU LOVE ME". הכל התחיל מקומיקאי שמתחזק עמוד אינסטגרם בשם "The Shiggy Show", אליו העלה סרטון בו הוא רוקד תנועות רנדמוליות לצלילי השיר של דרייק. הסרטון זכה ללמעלה מ-600 אלף צפיות והריקוד עצמו הפך לתופעת רשת בה גולשים צילמו את עצמם רוקדים בדיוק כמוהו (וגם כאלה שאילתרו תנועות משלהם). בין השאר התווסף גם האקט המוזר והסופר מסוכן של לצאת ממכונית נוסעת ולבצע את תנועות הריקוד תוך כדי הליכה. המלצה שלנו: אל תנסו את זה בבית!

הסרטון המקורי

אל מאות אלפי הגולשים הצטרפו גם מספר סלבס ישראלים ובינלואמיים שנענו לאתגר:

בר זומר

לאון שניידרובסקי

חן פינצ'וק

קווין הארט

מאי תגר

מי זאת בכלל 'קיקי'?!

האתגר המפורסם נשען על השיר החדש שדרייק שחרר ביום חמישי האחרון בו הוא שר על בחורה בשם קיקי ושואל אותה אם היא עדיין אוהבת אותו. לפי קונספרציות מעריצים, קיקי הוא כינויה של החברה הראשונה שהייתה לדרייק, הזמרת קישה צ'נטי.

 

 

תגובות