ביקור בהפתעה: רוצים שכוכב רשת יגיע לבית שלכם?. צילום: נטי לוי

ביקור בהפתעה: רוצים שכוכב רשת יגיע לבית שלכם?

חולמים להשתתף באתגרים של כוכבי הרשת האהובים או אולי דווקא תמיד רציתם שהם יופיעו במיוחד בשבילכם בסלון? עכשיו יש לכם הזדמנות להגשים את החלום. זה הזמן לשכנע את כוכב הרשת למה הוא צריך להגיע עד הבית שלכם. איך עושים זאת? כל הפרטים בכתבה

בשיתוף עם שוקו טרה

היוטיוברים וכוכבי הרשת הם השמות הכי חמים בעולם עכשיו. אז אם בא לכם לזכות בביקור פרטי של אחד מהכוכבים האהובים, לקבל מהם טיפים להקמת ערוץ יוטיוב מצליח, להשתתף באחד מאתגרי האקסטרים שלהם או אולי דווקא לקבל הופעה פרטית בסלון שלכם - הכתבה הבאה היא במיוחד בשבילכם.  

עוד בערוץ הדיגטל של פרוגי: 

"שוקו טרה" יוצאים במהלך שיאפשר לכם להגשים את חלום ולזכות במפגש בלתי נשכח עם כוכבי הרשת שאתם הכי אוהבים. כן, כן, קראתם נכון. ואם זה לא מספיק אתם גם תוכלו לבחור את הכוכב שיגיע לביקור פרטי אצלכם בבית!

 

אם אתם מספיק אמיצים וצופים אדוקים בוולוגים של "חיים בחארטא" תוכלו להשתתף באחד מהאתגרים המטורפים שלהם ביחד איתם; אם חלמתם להתעורר עם המשפט "גוווווד מורנינג מתוקות", סמוליקן וליזה יגישמו לכם את המשאלה, אבל תכינו את הקסדה כי הם הולכים לצלם אתכם וולוג אקסטרים. אם אתם פחות בקטע של אתגרים ודווקא המוזיקה כובשת את לבכם, תוכלו לזכות בהופעה פרטית אצלכם בסלון מהצמד הכי חם ברשת, בן זיני וטיילור מלכוב, שגיעו אליכם להופעה פרטית עם אורח נוסף, הכלב שלהם, טוי!( אז תכינו כיבוד גם בשבילו).

אם אתם טובים בכדורגל, תוכלו לזכות בביקור של אליאור בילוקס, שיבוא לשחק איתכם כדורגל במגרש הביתי שלכם! ומה עבור אלו שדווקא יותר בעניין של גיימינג? ״אינדה גיים״ יבוא עד אליכם לטורניר גיימינג ממש בחדר שלכם; אם דווקא סליים כבש את לבכם, תוכלו לארח את מיכל מצוב, שתצא היישר מסרטוני היוטיוב ותגיע עד ביתכם כדי להכין אתכם סרטון סליים צבעוני במיוחד.  

641f56d16dc58
צילום: נטי לוי

אז איך אפשר לזכות? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש בכושר השכנוע שלכם. תתחילו לחשוב על סיבה טובה ומקורית כדי לשכנע את כוכבי הרשת להגיע דווקא לבית שלכם. חשבתם על רעיון? מעולה! עכשיו כנסו לאתר של טרה, בחרו כוכב רשת מהרשימה, נסו לשכנע אותו ואולי תזכו בביקור חלומי. וכמובן שכוכבי הרשת שלנו מנומסים והם לא יגיעו בידיים ריקות, אלא עם ארגז של שוקו טרה, שהוא ללא תוספת סוכר וטעם נהדר, למי שדאג (היי! תשמרו לנו כמה) ואפילו יצלמו איתכם סרטון שיעלה בערוץ היוטיוב שלהם. 

247dd5b3eb627
צילום באדיבות: שוקו טרה

 

 

 

 

תגובות