Feed מפחייייד: המתיחה המפחידה והסליים הממכר. צילום מסך מהאינסטגרם

Feed מפחייייד: המתיחה המפחידה והסליים הממכר

אין כמו להיתקל בסרטון או בתמונה וויראלית במיוחד בפיד שלנו ברשתות החברתיות ולכן החלטנו לבקש מדי שבוע מאריאל לדני וליאל ברנס לבחור את הפוסטים הוויראלים שעשו להם את השבוע

היכונו לפיד מפחייייד עם הדברים הוויראלים המיוחדים. מדי שבוע ליאל ברנס ואריאל לדני יבחרו את הסרטון או התמונה שהם נתקלו ואהבו ברשת ויחלקו אותם אתכם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסרטון שבחרתי תפס אותי במהלך שיטוט יומי ב'אקספלורר' של האינסטגרם. בחרתי דווקא בו מכיוון שאני אוהב סלימיים וכל מה שקשור לזה. מאוד כיף לי לראות את הדברים האלו גם מאחורי המסך והסאונד שיוצא מתוך כל זה פשוט ממכר לחלוטין... אני מאוד אהבתי את הסרטון הזה 😍 ובטוח שאתם מבינים גם למה!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 린다제이 슬라임 [ʟɪɴᴅᴀ-ᴊ] (@linda_j__slime) on

 

חברים שלי, השבוע בחרתי בסרטון מתיחה שלא הפסקתי לראות אותו! מדובר בבן אדם שלוקח סכין מזוויפת מפלסטיק וצבע אדום עם מים שנראה אחד לאחד כמו דם. הבחור עובד על חברה שלו שהוא בטעות חתך את עצמו ובסוף בכלל מסתבר שהיא זו שמתחה אותו. הסרטון הזה העלה בי המון רגשות - מצד אחד מפחיד כי זה נראה באמת אמיתי, מצד שני זה מצחיק כי היא ידעה על המתיחה והשתמשה בזה נגדו. זה פשוט גרם לי לראות תסרטון עוד ועוד וזה בהחלט סרטון נדיר. נ.ב: בבקשה אל תנסו את זה בבית, במיוחד לא עם כלים אמיתיים!😂. אוהב אותכם מקווה שנהנתם מהסרטון!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 🌍 GlobeVirals ™ (@globevirals) on

תגובות