#דבראיתי: המתיחה של חן מזרחי שכובשת את הרשת. צילום מסך מאינסטגרם

#דבראיתי: המתיחה של חן מזרחי שכובשת את הרשת

הסטנדאפיסט חן מזרחי שידוע כפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, יצר מתיחה טלפונית פשוטה וקורעת מצחוק שסחפה אלפי גולשים וגרמה להם לעשות אותה גם. כל הפרטים

זה לא סוד שאינסטגרם כבר מזמן לא משמש רק כפלטפורמה להעלאת תמונות- פן סרטוני הקומדיה צמח זינק בשנים האחרונות וקומיקאים רבים כאלה וותיקים או שצמחו מהרשת מנצלים את הפלטפורמה כדי להעביר לעוקבים שלהם תוכן בידורי. השבוע הרשת המקומית ישראלית זכתה לתופעה חדשה תחת ההאשטג #דבר_איתי מאחורייה עומד אחד מכוכבי האינטסגרם המובילים בתחום, חן מזרחי, המתחזק עמוד אינסטגרם עם למעלה מ-400 אלף עוקבים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את האתגר יצר חן בספונטניות כאשר הוא התקשר לאחד מחבריו בפלאפון, כשהם ענו לו וציפו לשמוע את הסיבה שבגללה התקשר- הוא ענה להם בקול עייף כאילו הרגע הם העירו אותו ואומר:"אני אחזור אלייך... בדיוק קמתי משינה". טיפשי ככל שזה נשמע ככה זה גם מצחיק, התשובה של חן השאירה את הצד השני מבולבל שגרם לו פשוט לנתק את השיחה.

 

במהרה, הסטורי שפרסם חן עבר מדיירקט לדיירקט ונהיה וויראלי באינסטגרם ועל פי חן, אלפים נענו לאתגר ועשו את אותה המתיחה בדיוק לחברים שלהם תחת ההאשטג. בין אלפי הנענים לאתגר ניתן למצוא את שדרנית הרדיו הדר מרקס ואת כוכבת הילדים מיקי מוכתר שגם הן נפלו לאתגר. עוד נספר כי מזרחי קיבל כלכך הרבה סטוריז של גולשים שעשו את האתגר שהוא נאלץ ליצור סטורי הילייט מיוחד של כל הגולשים שנענו לאתגר, ואפילו גם זה לא הספיק.

הפוסט של חן מזרחי באינסטגרם
הפוסט של חן מזרחי באינסטגרם © צילום מסך מאינסטגרם

 

 
תגובות