שוברים שיא: הביצה שתהיה שווה יותר מקיילי ג'נר. צילום מסך מהאינסטגרם

שוברים שיא: הביצה שתהיה שווה יותר מקיילי ג'נר

ניסוי חדש ברשת החברתית צובר תאוצה בימים האחרונים, ומנסה להוכיח ואף ללגלג על הקלות שבהשגת הלייקים, ומעביר ביקורת סמויה על ההתנהלות המגוחכת שמשתמשי האינסטגרם לוקחים בה חלק. קבלו את הפרטים!

נכון להיום, קיילי ג'נר, הביליונרית בת ה-21, הלוא היא אחת מבנות הקרדשיאן שהצליחו להשתלט על הפיד של כל משתמש אינסטגרמי, מחזיקה ב-123 מיליון עוקבים, ושברה את השיא הנחשק כשקיבלה על תמונה שהעלתה הכי הרבה לייקים (18 מיליון), מכל התמונות שהועלו לאינסטגרם אי פעם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בתמונה האהובה ביותר, שהדיחה את ביונסה מהמקום הראשון והמכובד עם תמונת ההריון המדוברת, נראית קיילי מחזיקה את ידייה הקטנות של הנולדת החדשה דאז, עם תיאור המלווה לתמונה בו קיילי שיתפה עם הקהל האוהד עד שמה של ביתה הטרייה "סטורמי וובסטר".

משתמש חדש באינסטגרם, שקרוי "world_record_egg", נפתח לאחרונה ומאיים על מקומה של קיילי ג'נר בראש הרשימה. ה-"EGG GANG" , כפי שהם נקראים ברשתות החברתיות, מאתגרים את הקהל לפרגן בלייק לתמונה של ביצה, שהועלתה לפיד המשתמש ברביעי לינואר. המטרה - לקבל את מספר הלייקים הגדול ביותר באינסטגרם, ו"לנצח" את הכוכבת. נכון לעכשיו מספר הלייקים על הפוסט המשונה עומד על כמעט שבעה מיליון.

אם אתם שואלים אותנו, מעבר להשתטות אינסטגרמית, מדובר במהלך שמייצר המון ביקורת ותהיות לגבי ערך הלייקים ברשתות החברתיות. היוזמה מדגישה את העובדה שהכל ארעי, בחיים בכלל וברשתות בפרט. באותה המידה ומהירות הבזק שהגעת לראש הפרמידה, אתה יכול גם לצנוח למטה באותו האופן, ולכן הלקח הנלמד הוא שחשוב לא לקחת את האהדה האינסטגרמית בכזו רצינות - כי לפעמים מי או מה שיתפוס את מקומך בסופו של יום, תיהיה לא אחרת מאשר סתם ביצה. 

 
תגיות
תגובות