חשיפה: חבורת הרשת החדשה של רז ספני. צילום: Studio twenty twenty

חשיפה: חבורת הרשת החדשה של רז ספני

אחרי ההצלחה המטורפת של "החארטא גאנג" והפירוק המפתיע, רז ספני ישיק השבוע את חבורת הרשת החדשה שלו ויש לנו את כל הפרטים לפני כולם. יאללה בלאגן!

חודשיים אחרי שהוכרז על הפירוק המפתיע של "חיים בחארטא", הפרויקט החדש והמפתיע של רז ספני יוצא לדרך. פרויקט הדגל הקודם, היה הצלחה מסחררת ואף זיכה את חבריה בתור "הרכב הרשת של השנה" בטקס נבחרי השנה של פרוגי, והגיע הזמן לקבל משהו חדש גם מצידו של ספני. כוכב הרשת ישיק השבוע את הפרויקט החדש שלו, עליו עבד בחודשיים האחרונים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מה יהיה שם? חבורה חדשה שתקרא "בלאגן". ספני הרכיב הפעם צוות מחברי ילדותו, המנהל האישי שלו, ועוד. בניגוד לגאנג הקודם, הפעם הצוות יכלול עשרה אנשים וביניהם: חברי הילדות שון ועופרי, שון בן זקן (המנהל אישי) והרקדנית שלי זירינג, הדוגמנית והוולוגרית אמילי גומברג שכבר מנוסה בחבורת רשת ("מיי וייב") והחברה הטובה מ"חארטא" - שרון ליברמן שנשארת עם ספני גם בפרויקט החדש.

ימשיכו יחד
ימשיכו יחד © צילום מסך מאינסטגרם

לווילה החדשה של החבורה יקראו ה"ספנילד" והוא מעוצב כמו מגרש משחקים ענק הכולל חדר שבירה, במת הופעות חיות, מועדון ריקודים, חנות ממתקים, פינג פונג, גולף, משחקי וידאו ועוד. מטרת הפרויקט של ספני, היא ליצור את יוצרי התוכן הבאים בישראל ולתת מקום ובמה ליוצרי תוכן חדשים. האם יצליחו לשחזר את ההצלחה?

תגובות