כוח נשי ביוטיוב: סרטוני הגירל פאוור של היוטיובריות. צילום מסך מיוטיוב

כוח נשי ביוטיוב: סרטוני הגירל פאוור של היוטיובריות

מי אמר שרק יוטיוברים מצליחים? קבלו כמה מכוכבות הרשת שדאגו להפגין גירל פאוור בערוצים שלהן בעזרת סרטונים

בנות המין הנשי לגמרי יכולות לשלוט ברשת - בארץ קיימות לא מעט כוכבות בולטות בז'אנר שמצליחות למצוא את מקומן ואת הייחודיות שלהן - אך לא רק סרטונים מגניבים ומיוחדים, אספנו כמה סרטונים של כוכבות רשת שדאגו להפגין גם את הגירל פאוור שלהן בדרכן.

ליאל אלי

בין כל הצחוק והסרטונים הקורעים שהיא עושה, לליאל אלי היה חשוב להילחם בבריונים בדרך שלה - ההומור. בעמוד היוטיוב שלה תוכלו למצוא סרטון בו היא פותחת חשבון עם בריונים למיניהם ואף מנסה לתת טיפים איך להתמודד עם זה.

 

דניאלה

דניאלה כבר הספיקה לבסס את עצמה ככוכבת רשת לכל דבר. בערוץ של דניאלה אפשר למצוא סיפורים אישיים, אתגרים מיוחדים, המון פאן וכמובן ורוד, אך אנחנו לא נשכח את הסרטון המרגש והכואב בו שיתפה בסיפור על החרם שעברה בעבר ויצאה נגד בריונים וחברות לכיתה שיוזמות חרם כלפי אחרים ואחרות.

  

אור יעקב

למרות שהחלה את דרכה בכלל כשחקנית, אור יעקב החליטה לפתוח ערוץ יוטיוב ולמה שקרה אחר כך - היא לא ציפתה. יעקב נחשבת לאחת מכוכבות היוטיוב המצליחות ומאחוריה לא מעט וולוגים מפתיעים במיוחד כשהמפתיע מביניהם הייתה הסיפור על יעקב על ההטרדה הקשה שעברה וניסתה להעביר מסר שמותר להראות גם את הרעים הקשים ואת הצד הפחות כייפי - כי ככה זאת המציאות וכמובן לנסות למנוע את המקרה הבא של ההטרדות כלפי אחרות ולנסות לתמוך בכאלו שעברו משהו דומה.

 

אנג'ל ברנס

כוכבת הרשת לא עוצרת לרגע - בין כל הפרויקטים שלה והשתייכותה ללהקת הבנות "פורמולה", ברנס דואגת לטפח גם את ערוץ היוטיוב שלה שכולל לא מעט וולוגים בהם היא דואגת להביע את דעתה ולהציג את הכוח הנשי שלה. בין אם זה התגובות על אבא שלה איתן מתמודדת באומץ ובין המסרים שהיא מנסה להעביר - שחשוב לשמור על שמחה ואווירה חיובית.

 

מיכל מצוב

בערוץ היוטיוב של מצוב היא יודעת להתעסק עם כל מה שרק תרצו ולעשות זאת בהצלחה רבה. היא עונה על שלאות קשות ואישיות, דוגלת בהעברת מסרים למין הנשי ולחיזוקן, נלחמת בבריוני רשת אלימים ולא מתייבשת לחלוק עם הקהל תחושות אישיות. מיכל - את לגמרי המאוורר האנושי שלנו!

 

שירז שוקרון

לשירז יש חוש הומור כייפי וחינני, היא ללא ספק מראה לנו גירל פאוור משלה בכל סרטון ולא מביישת להשתטות ולהראות שגם עבור בנות זה לגמרי סבבה. בנוסף, היה גם וולוג מיוחד בו שיתפה על הטרדה שעברה בדייט - ועודדה בנות לשתף ולנסות להימנע ממצבים דומים.

 

שרון ליברמן

בין "חיים בחארטא" ל"בלאגן" - לשרון ליברמן לא באמת היה זמן להתמקד גם בעשייה שלה ברשת, והיא גם הרגישה שהיא "אחת מהחבורה" ולא מצליחה להביא עוד משהו מעצמה, כעת החליטה הכוכבת לצאת לדרך משלה (במקביל להשתייכותה לחבורה) ולפתוח ערוץ יוטיוב שמוקדש כולו לדברים שלא התנסתה בהם בחיים והיא הולכת לנסות לעיניי המצלמות בפעם הראשונה ולהראות שהיא לגמרי יכולה לבד ועומדת בפני עצמה. גירל פאוור או לא?

 
תגובות