יוטיוברית ישראלית: "ניקי טוטוריאלס מעתיקה ממני סרטונים". צילום מאינסטגרם @glambyroxy ומיוטיוב

יוטיוברית ישראלית: "ניקי טוטוריאלס מעתיקה ממני סרטונים"

דרמה בז'אנר הביוטי ביוטיוב: כוכבת רשת ישראלית-אמריקאית, לירז רוקסי, טוענת שכוכבת רשת בינלאומית אחרת, ניקי טוטוריאלס מעתיקה ממנה בכל פעם סרטונים. "הייתי בהלם" • כל הפרטים

לירז ראובן או בשמה היוטיוברי, "לירז רוקסי", היא יוטיוברית ישראלית שגרה בלוס אנג'לס. מזה שש שנים מנהלת ערוץ יוטיוב באנגלית בנוסף לערוץ בעברית ויש לה עמוד אינסטגרם מצליח עם למעלה מ-144 אלף עוקבים. הסרטונים שלה כוללים סרטוני איפור, אתגרים, אופנה, DIY ועוד. אך לפני מספר ימים ראובן הופתעה לגלות כי הביוטרית הכי גדולה בעולם, "ניקי טוטוריאלס" העתיקה ממנה סרטון בפעם השנייה השנה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפני כחודשיים העלתה רוקסי סרטון תחת השם "פילטרים באינסטגרם בוחרים לי את האיפור", בו היא יצרה פילטרים במיוחד בשביל הסרטון. "לקח לנו שבוע ואפילו יותר להכין את הפילטרים", סיפרה לנו היוטיוברית. לפני מספר ימים, ניקי טוטוריאלס העלתה סרטון זהה, אך לא נתנה ללירז קרדיט.

 

"דיברתי עם ידיד שלי, אלון, מישראל וחשבנו ביחד על הרעיון של הסרטון, ליצור מלא פילטרים באינסטגרם שבוחרים את המייקאפ. זיו, בעלי, שיצר את הפילטרים אמר לי: 'את יודעת, לפני שאנחנו עושים דבר כזה, ליצור הרבה פילטרים זה הרבה עבודה תלכי ותבדקי שאף אחד אחר לא עשה את זה כי אחר כך זה מיותר ואנשים יחשפו אותך לרעה'. בקטע של אם את באמת רוצה ליצור טרנד שיתפוס בעולם הביוטי את צריכה את השם שלך מאחוריו. אחרי שהכנו את הפילטרים לקח לנו עוד שבוע ואפילו יותר להכין את הסרטון עד שהפילטרים אושרו באינסטגרם וכמובן לצלם ולערוך".

 

איך גילית שניקי העתיקה ממך?
"ביום שהיא העלתה את הסרטון, אחד העוקבים שלי שלח לי ואמר לי - 'לא יכול להיות שהיא העתיקה ממך עוד פעם'. הייתי בהלם. נורא התאכזבתי והרגשתי שאני חייבת לעשות עם זה משהו. לא הלכתי ישר לאינסטגרם, רק אחרי 24 שעות".

כפי שציינת, זו לא הפעם הראשונה שאת טוענת שניקי העתיקה ממך סרטון, ספרי לנו מה קרה בפעם הראשונה?

"הסרטון הראשון שניקי העתיקה ממני טיפה יותר מורכב, כי עשיתי סרטון שלא כל כך הצליח בצפיות. מדובר בסרטון 'הכלב שלי בוחר לי את האיפור'. חודש לאחר הסרטון שעשיתי מישהי בשם קיילה עשתה את האתגר בטענה שהיא 'מעולם לא ראתה את שלי' ולא נתנה לי קרדיט. לאחר מכן, חברה שלה עם הרבה עוקבים, עשתה את האתגר והיא הפכה לוויראלית עם הסרטון. משם זה התפתח לכך שכל העולם עשה את האתגר בלי לתת לי קרדיט אלא לבן אדם הלא נכון. בטרנד הזה התעוררתי מאוחר מדי כי לא האמנתי שמישהו ייתן לי קרדיט. יצרתי קשר עם ג׳נה מארבלס, שהיא היוטיוברית האייקונית של הרשת החברתית, כדי שתיתן לי קרדיט והיא ישר שינתה את זה. ניקי בסרטון הראשון שהיא העתיקה ממני לא נתנה לי קרדיט בכלל".

"זאת תחושה זוועה כשמעתיקים ממני. אם נגיד ביום שהיא העלתה את הוידאו היא לא ידעה, עכשיו היא יודעת. יש על זה שלושה סרטונים בערוצי הדרמה הגדולים בארצות הברית. מעבר לזה, אחרי שניקי עשתה פוסט לאינסטגרם שהיא העלתה את הוידאו, היו לה רק 400 תגובות מהעוקבים שלה ועכשיו יש לה כבר יותר מ-800 תגובות מהעוקבים שלי או אנשים מהערוצי דרמה שדורשים שהיא תיתן לי קרדיט".

תגובות