קמפיין הטיקטוק שמוכיח שזה בסדר לא להיות בסדר. צילום: Fotolia

קמפיין הטיקטוק שמוכיח שזה בסדר לא להיות בסדר

בימים אלו שחוסר הוודאות שולט בחיינו ואנו נתקלים בבדידות, שעמון ואפילו מצבי לחץ וחרדה, חשוב לזכור ולהבין שזה בסדר לא להיות בסדרלפעמים. הקמפיין חדש של "הדספייס" בטיקטוק, אותו מוביל ליאון שניידרובסקי, מעניק לגטימציה לרגשות האלו ומעודד שיח פתוח על כל מה שעובר עלינו

בתקופה שבה חוסר הוודאות שולט בחיינו ואנחנו לא באמת יודעים מה יהיה מחר, מעוררת בקרב הרבה צעירים תחושות של עצב, בדידות, קושי, לחץ וחרדה.  זה בסדר וזה נורמאלי וחשוב לשתף ברגשות ובמחשבות האלו אנשים אחרים. כדי לעודד צעירים שנמצאים גם הם בימים אלו במצבים נפשיים ורגשיים לא פשוטים, העלו ב"הדספייס" ביחד עם ליאון שניידרובסקי אתגר טיקטוק חדש. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"הדספייס" היא תכנית חדשנית לקידום רווחתם הנפשית, החברתית והרגשית בקרב בני נוער וצעירים של עמותת "אנוש" והיא יוצאת בימים אלה בקמפיין טיקטוק לצעירים. את הקמפיין ילווה ההשטאג #בסדרלאלהרגישבסדר והוא חלק מקמפיין של טיקטוק העולמית וארגון הבריאות העולמי #MoveForMenthalHealth שצבר עד כה כ- 170 מיליון צפיות. 

המציאות מראה כי בני הנוער משלמים מחיר כבד בעקבות משבר הקורונה. השגרה שהשתנתה, המרחק מהחברים, הלמידה המקוונת, כל אלה מובילים לקשיים רגשיים ומשברים נפשיים

במסגרת הקמפיין המקומי אותו מוביל ליאון שניידרובסקי (טינק) עלה לטיקטוק אתגר, המעודד שיח פתוח על רגשות, וכן סרטונים של מטפלים מ"הדספייס" עם טיפים לצעירים להתמודדות עם משברים נפשיים.

את "הדספייס" מפעילה בישראל אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש. מרכזי הד-ספייס פועלים במטרה לסייע לצעירים וצעירות בגילאי 12-25 החווים משבר נפשי. במרכזים מוענק לצעירים טיפול פסיכולוגי קצר מועד ופרטני, הדרכות הורים וקבוצות.  בעמותת אנוש מסבירים כי "המטרה היא לתת לגיטימציה לרגשות פחות חיוביים בתקופה שבה רבים מבני הנוער והצעירים חווים קשיים".

 

 

תגובות